[smartslider3 slider="2"]

بلاک در واتساپ؛ چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

بلاک در واتساپ

امروزه دیگر واتساپ تبدیل به یک پیامرسان قدرتمند شده است. با این پیام رسان دیگر میتوانی تمام پیام ها و تماس ها و تماس های ویدیوی را با هم در یکجا داشته باشیم. به همین دلیل بلاک شدن در واتساپ برای هیچ شخصی خوشایند نیست. حتی گاهی بلاک در واتساپ تبدیل به دقدقه ای فکری برای ما خواهد شد. در ادامه به بررسی موضوع بلاک در واتساپ میپردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه هک واتساپ را در گوشی موبایل کودک انجام دهیم؟

چگونه فعالیت واتساپ کودک را بررسی کنیم؟

بلاک یعنی چه؟

بلاک شدن یعنی تمام راه‌های ارتباط شما با طرف مقابل قطع  خواهد شد. دیگر به هیچ عنوان از طریق واتساپ راهی وجود ندارد تا برای مخاطب مورد نظرتان پیامی ارسال کنید، با او تماس بگیرید و حتی گزارش های موقعیت( استاتوس ) او را ببینید.

اما هیچ پیامی بر این اساس که شخصی شما را بلاک کرده است به دست شما نخواهد رسید. اما راه هایی برای فهمیدن این امر وجود دارد که با هم به بررسی آنها می‌پردازیم.

 مهمترین علامت‌های بلاک در واتساپ

واتساپ یک پیام‌رسان فراگیر بین مردم جهان مخصوصا ایرانیان است. این برنامه هم اکنون بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. این تعداد حدودا برابر یک چهارم جمعیت جهان است!

قابلیت بلاک کردن به این دلیل در این پیام رسان ایجاد شده است تا همه مردم بتوانند خودشان جلوی مزاحم ها و افراد سودجو را بگیرند. فهمیدن بلاک شدن در واتساپ می تواند به شما کمک کند تا اگر به اشتباه بلاک شده اید آن را طرف مقابل در میان بگذارید. شما می‌توانید برای اطمینان از این که مسدود شده اید یا نه، از علائم زیر استفاده کنید.

 آنلاین بودن مخاطب

برخی از مخاطبین شما ممکن است آخرین بازدید خود را از دید عموم پنهان کنند و دیگر کسی نتواند زمان آخرین آنلاین بودن آنها را مشاهده نماید. اما اگر این شخص آنلاین باشد، شما می‌توانید گزینه آنلاین را بالای اکانت ببینید.

اگر برای مدت طولانی است که نمی‌توانید آنلاین بودن شخص خاصی را ببینید پس می‌توان نتیجه گرفت، احتمال بلاک شدن شما وجود دارد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که گاهی آنلاین نشدن طولانی مدت شخصی، ممکن است ناشی از عدم فعالیت او در واتساپ باشد.

عکس پروفایل مخاطب

در زمان بلاک شدن، شما دیگر قادر به دیدن عکس پروفایل آن شخص نیستید، البته گاهی ممکن است کاربر روی پروفایل خود عکس نگذاشته باشد پس نداشتن عکس پروفایل همیشه به معنای بلاک شدن نیست!

تیک پیام‌های ارسالی

پیام‌های ارسالی شما تنها یک تیک می‌خورند و این بدان معناست که پیام‌ها به دست مخاطب نمی‌رسد. البته این مورد در هنگامی که شخص به اینترنت متصل نباشد هم پیش می‌آید ولی به محض وصل شدن به اینترنت پیام شما دو تیک خواهد خورد و اگر این اتفاق نیفتاد ممکن است بلاک شده باشید.

تماس با مخاطب مورد نظر 

تماس تلفنی یا تصویری امکان‌پذیر نیست. اگر تلاش شما برای برقراری تماس با مخاطب بی پاسخ ماند، امکان بلاک بودن شما وجود دارد.

اضافه کردن شخص به گروه واتساپی 

برای پاسخ به این سوال و اینکه چگونه بفهمم در واتساپ بلاک شده‌ایم، روش دیگر این است که شخصی که شما را بلاک کرده به گروه واتساپی اضافه کنید. در این صورت واتساپ پیامی شما مجاز به انجام این کار نیستید را ارسال خواهد کرد. بنابراین این پیام نشانی از بلاک شدن شما است.

لیست بلاک‌های شما در واتساپ

ممکن است شما نیز افرادی را در واتس اپ بلاک کرده باشید. برای مشاهده بلاک لیست در واتساپ به صورت زیر عمل کنید:

روی گزینه Settings ضربه بزنید و Account را انتخاب کنید. سپس گزینه Privacy را بزنید. گزینه Blocked contacts را پیدا کنید. در اینجا لیست افرادی که شما آن‌ها را بلاک کرده اید نمایش داده می‌شوند.

آیا می‌توان از بلاک واتساپ خارج شد؟

خیر، متاسفانه هیچ روشی وجود ندارد. هیچ روش امنی جز اینکه خود مخاطب شما را آنبلاک کند، وجود ندارد. پس بهتر است به دنبال نرم افزارهای بلاک شکن و یا ربات بلاک شکن نباشید.

آیا حذف اکانت و ساخت مجدد آن می تواند ما را از بلاک خارج کند؟

گاهی اوقات حذف اکانت واتساپ و ساخت مجدد آن نیز می تواند مشکل گشا باشد اما این راه همیشه چاره ساز نخواهد بود. چرا که اطلاعات اکانت در سرورهای واتساپ ذخیره می گردد و در بیشتر اوقات واتساپ متوجه حذف و ساخت مجدد اکانت شده و اگر در لیست بلاک دیگران باشیم، احتمالا دوباره اکانت جدید را در لیست قرار می دهد.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *