مهمترین امکانات در خانواده امن

[smartslider3 slider="2"]

سامانه خانواده امن (FamilySafe) یک سامانه نظارت بر خانواده است که قابلیت‌های بسیار زیادی داشته و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما به کمک این سامانه می‌توانید از راه دور و بدون اینکه فرزندتان متوجه شود، تمام رفتارهای او در فضای مجازی و تلفن همراهش را زیر نظر داشته باشید و به این ترتیب او را از خطراتی که امروز کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده‌اند، حفظ نمایید.

برخی از مهمترین امکانات و قابلیت‌های سامانه خانواده امن در زیر توضیح داده شده است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانان ما تماس حاصل نمایید.


1. نظارت بر تماس ها، پیامک ها و مخاطبین

یکی از پایه‌ای ترین امکانات سامانه نظارت بر خانواده فمیلی سیف، امکان نظارت بر کلیه تماس‌ها، پیامک‌های دریافتی و ارسالی و لیست مخاطبین تلفن همراه است. شما به کمک این ویژگی، می‌توانید بدون اینکه فرزندتان متوجه شود، تمامی مکالمات و پیامک های ارسالی و دریافتی وی را نظارت کرده و از بی خطر بودن ارتباطات او، اطمینان حاصل کنید.

برخی از قابلیت های این ویژگی سامانه عبارتند از:

  • مشاهده و بررسی لیست کامل مخاطبین تلفن همراه
  • نظارت بر تاریخچه تماس ها و مدت زمان هر تماس
  • گزارش تماس های حذف شده و رد شده
  • ضبط مکالمات و نظارت بر آن ها (فعالسازی به سفارش و با مسئولیت مشتری)
  • مشاهده تمامی پیامک های ارسالی و دریافتی
  • مشاهده پیامک های پاک شده

2. موقعیت یابی و نمایش لوکیشن لحظه ای کودکان

در دنیای بزرگ امروز و با توجه به نوع نگاه نسل جدید به اتفاقات پیرامون خود، دیگر نمی‌توان از کودکان و بخصوص نوجوانان انتظار داشت که همواره در دسترس والدین قرار داشته باشند و هر کجا که می‌روند، موقعیت دقیق خود را به آن‌ها اعلام نمایند. این نوع از نگرانی والدین کاملا قابل درک است اما اگر به درستی مدیریت نشود، می‌‌تواند زمینه‌ساز مشکلات بسیار بزرگی میان نوجوان و والدین گردد.

سامانه خانواده امن با توجه به این نگرانی بزرگ والدین دلسوز، امکان دسترسی به موقعیت لحظه‌ای کودکان و نوجوانان را فراهم آورده است. با استفاده از این ویژگی، شما قادر خواهید بود تا بدون اینکه فرزند شما متوجه شود، در هر ساعت از شبانه‌روز از موقعیت دقیق وی اطلاع یافته و تمام رفت و آمدها و مسیرهای پیموده شده توسط وی را تحت نظر داشته باشید.

برخی از امکانات جانبی این قابلیت عبارتند از:

  • امکان ردیابی دقیق کودکان، نوجوانان و حتی سالمندان و افراد دچار اختلال حواس
  • آگاهی از مسیرهای رفت و آمد و موقعیت‌های مختلف جغرافیایی افراد
  • امکان ردیابی گوشی تلفن همراه، در صورت مفقودی یا سرقت شدن
  • امکان تعریف محدوده مجاز رفت و آمد و ارسال هشدار در صورت خارج شدن از محدوده (به زودی)

3. نظارت بر تلفن همراه از راه دور (به زودی)

یکی دیگر از امکانات جذاب سامانه FamilySafe ویژگی نظارت بر تلفن همراه از راه دور است. شما با استفاده از این امکان، علاوه بر سایر ویژگی‌هایی که در اختیار دارید، می‌توانید تلفن همراه فرزند خود را نظارت کرده و حتی برخی از امکانات و ویژگی‌های آن را فعال یا غیرفعال نمایید.

نکته جالب توجه در خصوص این قابلیت این است که فرزند شما به هیچ وجه نخواهد فهمید که شما چنین دسترسی خاصی به گوشی او دارید.

با استفاد از این ویژگی، شما می‌توانید:

  • به کلیه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موجود در گوشی دسترسی داشته باشید.
  • به لیست تمامی وب‌سایت‌هایی که فرزند شما بازدید کرده است، دسترسی داشته باشید.
  • از ساعاتی که فرزند شما از گوشی تلفن همراه استفاده می‌کند، آگاه باشید.

4. نظارت بر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف

می‌توان گفت فعالیت در انواع شبکه‌های اجتماعی مختلف، بزرگترین نگرانی والدین در خصوص فرزندانشان است. خطرات بسیار زیادی که برای کودکان و نوجوانان بواسطه روابط در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، باعث شده است تا بسیاری از والدین یا به طور کلی ورود به فضای مجازی را برای فرزندان خود ممنوع کنند و یا خطرات آن را به جان خریده و فقط امیدوار باشند تا فرزندشان دچار مشکلات مختلف ناشی از شبکه‌های اجتماعی نشود.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم سامانه نظارت بر خانواده فمیلی سیف، امکان نظارت بر شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید بدون اینکه فرزندتان متوجه شود، کلیه فعالیت‌های او در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و... را تحت نظر داشته باشید و قبل از اینکه خطری سلامت روحی و روانی فرزند شما را تهدید کند، او را از گزند آن خطرات حفظ نمایید.

برخی از مهمترین قابلیت‌های نرم افزار خانواده امن در این خصوص شامل موارد زیر می‌شود:

  • امکان نظارت بر پیام‌ها و دایرکت‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت تمامی نوتیفیکشن‌ها
  • امکان نظارت بر پیام‌های ارسالی و دریافتی در پیام‌رسان تلگرام
  • امکان نظارت بر پیام‌های ارسالی و دریافتی در پیام‌رسان واتساپ

5. قابل نصب در انواع گوشی‌های اندروید و تبلت

سامانه خانواده امن با بهره‌گیری از توان متخصصان خود، توانسته برنامه‌ای تولید کند تا در انواع پلتفرم‌های مختلف قابل نصب و راه‌اندازی باشد و بدون هیچ نگرانی در خصوص نحوه عملکرد برنامه در سیستم عامل‌های مختلف، بتوان از آن استفاده نمود.

شما قادر خواهید بود این برنامه را در انواع گوشی‌های اندروید از نسخه 4.4 به بالا نصب کرده و از امکانات آن استفاده نمایید.


6. امکان استفاده از نسخه رایگان برنامه

تیم خانواده امن، جهت افزایش میزان رضایتمندی شما خانواده‌های گرامی از این نرم‌افزار، نسخه رایگان آن را نیز در اختیار کاربران عزیز قرار داده و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از این برنامه به مدت ۳ روز استفاده کرده و قابلیت‌های مختلف آن را تست کنید.


7. پشتیبانی در دسترس

ما در سامانه نظارت بر خانواده فمیلی سیف، همواره به سوالات شما عزیزان پاسخگو بوده و سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات احتمالی شما را رفع نماییم. شما عزیزان می‌توانید از طریق پیام رسان واتس آپ و یا ابزار گفت و گوی داخل صفحه کلیه سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.