مهمترین امکانات در خانواده امن

[smartslider3 slider="2"]

قوانین استفاده از نرم افزار خانواده امن family safe

در صورتی که قصد استفاده از خدمات و امکانات سامانه خانواده امن (FamilySafe) را داشته باشید، لازم است تمامی قوانین و شرایطی که در ذیل به آن ها اشاره شده است را پس از مطالعه، پذیرفته و نسبت به رعایت آن ها تلاش نمایید. لازم به ذکر است که کلیه قوانین و شرایط مذکور از نوع سند لازم‌الاجرا بوده و استفاده از خدمات سامانه خانواده امن به هر نحوی، به معنای آگاهی کامل از مفاد قرارداد و قبول شرایط آن است.

1. استفاده از امکانات و خدمات این سامانه تنها برای موارد استفاده ای که در چهارچوب قوانین و شرایط ذیل قرار می گیرند مجاز بوده و در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست، متوجه سامانه خانواده امن نمی باشد.

2. استفاده از امکانات و خدمات این سامانه، تنها برای افراد نابالغ، توسط والدین و یا قیم قانونی آن ها مجاز می باشد.

3. تنها مرجع خرید، دانلود، نصب، راه اندازی و پشتیبانی سامانه خانواده امن از طریق آدرس درگاه اینترنتی https://familysafe.ir می باشد.

4. کاربران سامانه باید در حفظ و نگهداری اطلاعات مهم پنل کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه، احتیاط لازم را به خرج دهند و در صورتی که این اطلاعات توسط فرد دیگری مورد سوء استفاده قرار گیرد، مسئولیتی متوجه سامانه خانواده امن نخواهد بود.

5. مسئولیت هرگونه سوء استفاده و استفاده غیر قانونی از امکانات و خدمات سامانه خانواده امن، مستقیما متوجه خود فرد متخلف بوده و از این نظر مسئولیتی متوجه این سامانه نخواهد بود.

6. کاربر موظف است قبل از اقدام به خرید و یا استفاده از خدمات سامانه، نسبت به سازگاری نرم افزار سامانه با تلفن همراه مربوطه و نحوه ارتباط با پنل کاربری، اطلاعات لازم را کسب نموده و از داشتن تسلط کافی در کار با برنامه و پنل کاربری، اطمینان حاصل نماید.

7. مسئولیت ایجاد هرگونه مشکلات احتمالی در نصب و عدم راه اندازی برنامه، ایجاد اشکال در عملکرد گوشی ناسازگار، عدم ارتباط با پنل کاربری و سایر مواردی که از عدم آگاهی کاربر نشأت می‌گیرد، بر عهده خود کاربر بوده و سامانه خانواده امن در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

8. لازم است قبل از اقدام به خرید، کلیه امکانات و خدمات سامانه را بررسی کرده و تحقیقات لازم را در این خصوص داشته باشید. عودت وجه تنها در صورت تشخیص تیم پشتیبانی سامانه خانواده امن، صورت خواهد گرفت.

9. آموزش های لازم در خصوص چگونگی کار با امکانات سامانه، از طریق بخش آموزش، اطلاع رسانی گردیده است و کاربر موظف است قبل از نصب برنامه، نحوه کار با آن را فرا بگیرد. تیم پشتیبانی فنی به غیر از مورد ذکر شده، تعهد دیگری در خصوص آموزش کار با برنامه ندارد.

10. در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی در استفاده از برنامه از سوی کاربر، کلیه خسارات و هزینه های پرداخت شده از سوی سامانه، از قبیل هزینه های اداری، قضایی و دولتی بر عهده کاربر متخلف خواهد بود.

11. این توافق نامه در هر زمانی از طریق تیم پشتیبانی فنی سامانه خانواده امن و با اطلاع رسانی، قابل تغییر می باشد.

12. حق استفاده از داده های آماری سامانه، جهت ارتقا و توسعه نرم افزار برای تیم پشتیبان فنی سامانه خانواده امن، محفوظ می باشد.

13. تمامی اطلاعات کاربران سامانه، به عنوان اطلاعات محرمانه تلقی شده و سامانه خانواده امن باید در حفظ و نگهداری آن تلاش نماید و دسترسی به آن از طریق اشخاص ثالث به جز درخواست و صدور دستور مقتضی از طرف مراجع قضایی و انتظامی، ممنوع می باشد.

14. حق لغو اشتراک کاربر در صورت محرز شدن انجام تخلفاتی که ناقض شرایط و قوانین استفاده از برنامه باشد، برای سامانه خانواده امن محفوظ می باشد.

15. هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به خسارت به نام و شهرت تجاری سامانه خانواده امن گردد، در صورت اثبات در مراجع ذیصلاح، مصداق بارز نقض قوانین و شرایط استفاده از سامانه بوده و کاربر متعهد است تا تمام خسارات و هزینه های ناشی از این اقدامات را به سامانه پرداخت نماید.

16. استفاده از سامانه خانواده امن برای نظارت و یا کنترل شخص بالغ خلاف شرع و خلاف قانون جمهوری اسلامی ایران می باشد و عواقب آن متوجه شخص نصب کننده و استفاده کننده از این سامانه می باشد و مسئولیتی متوجه تیم سامانه خانواده امن نمی باشد.