[smartslider3 slider="2"]

چگونه فعالیت واتساپ کودک را بررسی کنیم؟

فعالیت واتساپ کودک

آیا می‌خواهید فعالیت واتساپ کودک را ردیابی کنید؟ همه ما می‌توانیم درک کنیم که تکنولوژی ما را تا حد زیادی وابسته کرده است. همه‌ی کودکان دوست دارند ساعت‌ها در گوشی‌های هوشمند متصل به فضای مجازی بگذرانند، و میزان استفاده از این برنامه‌ها شد چشم گیری پیدا کرده است. در این مقاله به نحوه پیگیری فعالیت واتساپ کودک می‌پردازیم. قبل از اینکه روش‌های ردیابی WhatsApp را مورد بحث قرار دهیم، باید در مورد دلایل اصلی این عمل را بدانیم.

بیشتر بخوانید:

خطر واتساپ (WhatsApp) برای کودکان چیست؟

چگونه هک واتساپ را در گوشی موبایل کودک انجام دهیم؟

 ردیابی فعالیت واتساپ؛ چرا و چگونه؟

در اینجا دلایل زیادی وجود دارد که همه باید بدانند چرا باید پیام‌ها، چت‌ها، فایل‌های رسانه‌ای، تماس‌های صوتی و فعالیت پیام‌های صوتی واتس‌اپ را نظارت و ردیابی کنند.

  • والدین می‌خواهند پیام‌های متنی و چت کودکان را بخوانند. آنها می‌خواهند این روزها کودکان را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته تحت نظر داشته باشند. والدین مایل هستند پیام‌های متنی و مکالمات چت را در تلفن‌های هوشمند با برنامه‌های پیام رسانی فوری مانند WhatsApp Facebook ،Snapchat ،Instagram و بسیاری دیگر بخوانند.
  •  والدین می‌خواهند از بچه‌ها در برابر شکارچیان آنلاین، پیوندهای گروه بزرگسالان و ارسال پیامک محافظت کنند. نوجوانان جوان همچنین هنگام صحبت در چت‌های گروهی در برنامه پیام رسان، حریم خصوصی خود را نقض می کنند. نظارت بر رسانه‌های اجتماعی برای والدین ضروری شده است تا کودکان خود را در یک برنامه پیام رسان زیر نظر داشته باشند.
  • مدیران می‌خواهند Whatsapp را در دستگاه‌های تجاری ردیابی کنند. آن‌ها می‌خواهند هر مکالمه‌ای را که در شبکه‌های اجتماعی انجام داده‌اند و هر فایل رسانه‌ای یا سندی که برای شخصی در اپلیکیشن پیام‌رسانی اجتماعی ارسال کرده‌اند، زیر نظر داشته باشند.
  • ردیابی واتساپ افراد همچنین به دلایل دیگر مانند والدین پیر، خواهر و برادرهای جوان و افرادی که می‌خواهند از داده‌های برنامه پیام‌رسانی اجتماعی محافظت کنند، صورت می‌گیرد.
  •  گاهی والدین ممکن است بخواهند عزیزان خود را تحت نظر داشته باشند تا از آنها در برابر فعالیت‌های نامناسب و غیراخلاقی محافظت کنند.

آیا امکان ردیابی فعالیت واتساپ کودک وجود دارد؟

ده‌ها راه‌حل وجود دارند که ادعا می‌کنند برنامه‌های پیام رسانی اجتماعی را بدون تلفن هدف، نظارت می‌کنند. به نظر می‌رسد، انجام این کار از طریق روش‌های کلاه سیاه غیرممکن است. هکرها راه‌های پیچیده زیادی را برای ردیابی برنامه‌های پیام رسانی بدون دسترسی به دستگاه‌های اندرویدی مورد نظر تعریف کرده‌اند. اما پیشنهاد می‌کنیم از هک کردن و روش‌های غیراخلاقی برای ردیابی برنامه‌های پیام‌رسان برای نقض حریم خصوصی افراد خودداری کنید.

علاوه بر این، شما همچنین با برنامه‌های رایگان ردیابی واتساپ در اینترنت مواجه خواهید شد که ادعا می‌کنند برنامه‌های پیام رسانی فوری را در دستگاه‌های تلفن همراه نظارت و ردیابی می‌کنند. جاسوسی از راه دور بدون نصب نرم افزار جاسوسی هنوز امکان پذیر نیست. با این حال، نصب موفقیت‌آمیز برنامه ردیابی در اندروید شما را قادر می‌سازد تا بر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی کودکان خود نظارت داشته باشید.

چگونه واتساپ را ردیابی کنیم؟

شما می‌توانید پیام‌های متنی، چت‌ها، اشتراک‌گذاری رسانه، پیام‌های صوتی، تماس‌های ویدیویی و صوتی و رسانه‌های اشتراک‌گذاری شده را در واتساپ نظارت کنید. ردیابی واتساپ دیگر یک افسانه نیست، زیرا می‌توانید از برنامه جاسوسی واتساپ برای نظارت بر پیام‌های چت و بسیاری از فعالیت‌های دیگر در تلفن‌ها استفاده کنید.

برای این امر شما باید از بهترین نرم افزار ردیابی، FamilySafe استفاده نمایید. با این برنامه می‌توانید شبکه‌های اجتماعی را بر روی هر دستگاه تلفن همراه مانیتور کنید.

FamilySafe بهترین نرم افزار ردیابی واتساپ برای گوشی‌های اندرویدی است. FamilySafe به والدین، کارفرمایان و بسیاری از افراد اجازه می‌دهد واتس اپ را در اندروید هر شخصی ردیابی کنند.

نصب و راه اندازی این برنامه تنها چند دقیقه طول می‌کشد. این برنامه دارای چندین ویژگی ردیابی قوی و پیشرفته است که بسیار نتیجه‌بخش بوده است. اFamilySafe به کاربران امکان می‌دهد تا فعالیت‌های واتس‌اپ را بر روی تلفن افراد بدون اینکه بدانند نظارت کنند.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *