[smartslider3 slider="2"]

واتساپ غیر رسمی؛ مشکل‌ساز یا راه‌حل آسان؟

واتساپ غیر رسمی

واتساپ در خبری اعلام کرد که حدود ۲ میلیار کاربر در سراسر جهان دارد! اما در کدام نسخه؟ آیا شما هم تا امروز نمی‌دانستید نسخه‌های زیادی از واتساپ غیر رسمی وجود دارد؟ اما واقعا واتساپ غیر رسمی چیست و چه تفاوت‌هایی با نسخه‌اصلی دارد؟ اگر جوابی ندارید اصلا نگران نباشید؛ در این مطلب با هم به بررسی انواع نسخه‌های واتساپ غیر رسمی می‌پردازیم.

منظور از نسخه‌های واتساپ غیر رسمی، نسخه‌هایی است که توسط شرکتی به غیر از شرکت اصلی سازنده یعنی فیس‌بوک ساخته شده است. هدف از تولید چنین نسخه‌هایی در  WhatsApp همیشه متفاوت بوده است. برای مثال گاهی تولید کننده نیاز دارد تا گزینه‌ها و قابلیت‌های جدیدی را ایجاد کند یا گاهی نیاز است تا برخی از امکانات حذف شوند.

شرکت واتساپ در پیامی اعلام کرد که نسخه‌هایی غیر از نسخه اصلی، برنامه‌های پشتیبانی‌نشده‌ و نسخه‌های تغییریافته‌ای از واتساپ هستند. این اپلیکیشن‌ها توسط اشخاص ثالث توسعه داده شدند و با قوانین شرکت تناقض دارند. بنابراین واتساپ هیچ پشتیبانی‌ برای این اپلیکیشن‌ها ارائه نمی‌کند و از امنیت این سرویس‌ها نیز مطمئن نیست.

همچنین در صورت استفاده از دیگر نسخه‌های واتساپ، شرکت اصلی کاربران نسخه‌های غیررسمی را Ban یا مسدود خواهد نمود. البته این مسدودیت تا زمان استفاده دوباره این کاربران از نسخه اصلی  WhatsApp ادامه خواهد یافت. 

بهترین ترفندها در واتساپ وب که همه باید بدانند

روش‌های بکاپ گیری واتساپ چیست؟

مهمترین نسخه‌ها از واتساپ غیر رسمی Unofficial WhatsApp

از همان ابتدا و با شروع کار واتساپ، همیشه کاستی‌هایی در این برنامه پیام‌رسان وجود داشته است؛ به همین دلیل با دیگر برنامه‌ها مقایسه می‌شد. با به بازار آمدن نسخه‌های غیر رسمی دیگر این کمبودها کمتر از قبل به چشم می‌آید. در ادامه با چند مورد از بهترین نسخه‌های واتساپ غیر رسمی آشنا خواهیم شد. 

واتساپ غیر رسمی؛ GBWhatsApp 

بهترین واتساپ مود شده

واتساپ جی‌بی GBWhatsApp را می‌توان یکی از نسخه‌های غیر رسمی و پر کاربرد و از معروفترین‌های واتساپ دانست. این نسخه‌ی غیر رسمی علاوه بر ویژگی‌های واتساپ اصلی، ویژگی‌های اضافی و عالی را برای کاربران ایجاد کرده است. بر همین اساس می‌توان آن را نسخه بهتر و کاربردی‌تری نسبت به واتساپ اصلی دانست.

این نسخه پر کاربرد را می‌توان همزمان در کنار نسخه اصلی نصب نمود و از دو اکانت جدا وارد آن شد. در این برنامه پرطرفدار قابلیت‌هایی مانند ارسال فایل ویدئویی با حجم بالا یا ارسال همزمان بیش از 100 فایل تصویری و ویژگی‌های بسیار زیاد و مهم دیگری وجود دارد. همچنین امکان بلاک کردن تماس و تغییر آیکون برنامه را نیز دارید.

برنامه GBWhatsApp با اضافه کردن ویژگی‌هایی که در نسخه اصلی نیست، خود را به یک پیام‌ رسان پرطرفدار تبدیل کرده است. این پیام رسان فقط در ایران بیش از چند صد هزار نصب فعال دارد.  

واتساپ غیر رسمی؛ WhatsApp Plus

در نسخه غیر رسمی WhatsApp Plus امکانات بسیار جدیدی فراهم شده است. نمونه‌های زیر امکانات ایجاد شده در این برنامه است:

  •   در WhatsApp Plus تعداد بیشتری از شکلک‌ها برای استفاده شما وجود دارد.
  • شما می‌توانید بدون محدودیت 16 مگابایت و تا حداکثر 50 مگابایت فایل ارسال کنید.
  • رنگ چت ها را با WhatsApp Plus پیکربندی کنید.
  • امکان زمانبندی پیام‌ها
  • پاسخگویی خودکار به افراد

YoWhatsApp 

بهترین واتساپ مود شده

این برنامه در لیست بهترین نسخه‌های غیر رسمی واتساپ قرار می‌گیرد. YoWhatsApp شکل جدیدی از پاسخگویی به پیام‌ها در واتساپ را پیشنهاد می‌دهد.

قابلیت خاص این برنامه شکل خاص حبابی شکل هر چت است. ارسال ویدیو تا 50 مگابایت، رمزگذاری برای ورود به هر چت، تغییر سریع تم برنامه و ارسال یکجای 90 عکس به صورت هم‌زمان از امکانات مهم و قابل ذکر یو واتساپ است.

واتساپ WhatsApp Business

واتساپ بیزینس انتخاب بسیار خوبی برای کسب و کارهای الکترونیکی است. چرا که نسبت به واتساپ معمولی دارای قدرت عملکرد بیشتری بوده و به واسطه قابلیت‌های آن به صورت بهتر و عملگراتری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان در راستای ارائه محصول و خدمات و ارتباط با مشتریان گام برداشت.

واتساپ بیزینس مخصوص کسب و کارها طراحی شده است و می‌تواند در عملکرد کلی کسب و کار مفید واقع شود. در حقیقت این برنامه بر مبنای ارائه خدمات بنا شده و می‌تواند ارتباط بهتر و موثرتری با مخاطبین برقرار نماید.

واتساپ بیزینس WhatsApp Business چیست؟

یک نظر برای “واتساپ غیر رسمی؛ مشکل‌ساز یا راه‌حل آسان؟

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *