[smartslider3 slider="2"]

انتقال استیکر تلگرام به واتساپ

انتقال استیکر تلگرام

تا کنون با انواع روش‌های ساخت و اضافه کردن استیکر به واتساپ در مطالب گذشته آشنا شده‌ایم. در این مطلب قصد داریم تا آموزش انتقال استیکر تلگرام به واتساپ  را با یکدیگر بررسی کنیم.

از مهمترین جذابیت‌ها و امکانات هر پیام‌رسانی استفاده از استیکرهای موجود در آن است. دو اپلیکیشن تلگرام و واتساپ نیز از این امکان پشتیبانی می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید از استیکرهای واتساپ و تلگرام استفاده کنید و یا اینکه حتی استیکرهای آنها را به یکدیگر انتقال دهید. 

چگونه از استیکرهای واتساپ استفاده کنیم؟

استیکر متحرک واتساپ را چگونه ایجاد کنیم؟

اما آیا می‌دانید چرا استفاده از استیکر رواج پیدا کرد است؟

امروزه استفاده از استیکرها از دو جهت برای ما دارای اهمیت و ارزش است.

اول به این دلیل که با استفاده از استیکرها می‌توان به راحتی احساسات را به نمایش گذاشت که این امر به خودی خود در جهت درک و فهم بیشتر از گفت و گوی صورت گرفته کمک می‌کند. از سوی دیگر استفاده از استیکرها به گفت‌وگوهایی که انجام می‌شوند رنگ و حس و زیبایی می‌بخشند. 

آموزش انتقال استیکر تلگرام به واتساپ

این احتمال خیلی وجود دارد که کاربران این دو پلتفرم قبلاً استیکری را در مکالمات خود دریافت کرده باشند و بخواهند آن را در پلتفرم دیگر داشته باشند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید استیکرهای تلگرام خود را به واتساپ انتقال دهید و بخواهید در پلتفرم واتساپ نیز از آنها استفاده کنید. با این امکان می‌توانید به راحتی از استیکرهای خود استفاده نمایید.

برای این کار در ابتدا وارد تلگرام شوید و 3 خط بالای صفحه را بزنید و از منو برنامه گزینه Settings را انتخاب کنید. حال گزینه Chat Settings بزنید و گزینه Stickers and masks را انتخاب کنید. در این بخش 3 نقطه مقابل پک استیکر مورد نظر را زده و گزینه Copy link را انتخاب کنید.

آموزش انتقال استیکر تلگرام به واتساپ به صورت پک با ربات و برنامه استیکر ساز

به صفحه اول برگردید و در قسمت جستجو عبارت Sticker downloader را تایپ کنید.

ربات DownloadStickersBot را اجرا کنید. گزینه Settings را انتخاب کنید و حالت Webp only را بزنید.

حال لینک پک استیکری که کپی کردید را برای ربات مورد نظر ارسال کنید. فایلی را که دریافت می‌کنید را ذخیره کنید. 3 نقطه را زده و گزینه Save to Downloads را بزنید.

آموزش انتقال استیکر تلگرام به واتساپ به صورت پک با ربات و برنامه استیکر ساز

حال که همه این کارها را  انجام دادید، وارد برنامه فایل منیجر شوید و پوشه دانلود را بزنید. فایلی که ذخیره شده است را از حالت فشرده خارج کنید.

برای قدم نهایی برنامه Personal Stickers for WhatsApp را نصب کنید و در آن گزینه Add بزنید تا پک استیکر تلگرام به واتساپ اضافه شود.

دقت داشته باشید که ظرفیت هر پک استیکر واتساپ ۳۰ عدد است و پک‌های بیشتر از این مقدار را باید در چند پوشه جدا قرار داد.

آموزش انتقال استیکر تلگرام به واتساپ به صورت پک با ربات و برنامه استیکر ساز

آموزش انتقال استیکرهای متحرک تلگرام به واتساپ

در ابتدای کار ربات tgtowabot و سرچ کنید و آن را /start کنید. برنامه Telegram Stickers to WhatsApp Transfer‏ را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

ساخت استیکر متحرک واتساپ

پس از راه‌اندازی ربات مورد نظر شما باید یک استیکر متحرک از پک موردنظر را به ربات بفرستید. با انجام این کار پک کامل همان استیکر بصورت فایل برای شما ارسال خواهد شد. البته به این نکته توجه داشته باشید که چون که پک استیکرهای واتساپ دارای ظرفیت 30 عددی است و امکان دارد پک استیکر مورد نظر شما در تلگرام بیش از 30 عدد باشد، برای شما دو یا چند فایل 30 تایی ارسال شود.

آموزش انتقال استیکر متحرک تلگرام به واتساپ

پس از دیدن فایل یا فایل‌های مورد نظر، آنها را دانلود کنید. بعد از دانلود با کلیک بر روی آنها گزینه TG to Wa را انتخاب کنید.

ساخت استیکر متحرک برای واتساپ

تنها کار باقی مانده این است که روی دکمه سبز رنگ Add to Whatsapp بزنید تا براحتی به واتساپ شما اضافه شود. به همین آسانی!

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *