[smartslider3 slider="2"]

استیکر متحرک واتساپ را چگونه ایجاد کنیم؟

استیکر متحرک واتساپ

مدت زمان زیادی است که قابلیت استفاده از استیکر به واتساپ WhatsApp  اضافه شده است. بنابراین کاربران می‌توانند از این قابلیت این پیام رسان امن بهره ببرند. در زمان چت و گفت و گو، استفاده از ایموجی‌ها و استیکرها می‌توانند نقش مهمی در انتقال اطلاعات داشته باشد و چه بسا درک و مفهوم و منظور پیام را برای افراد راحت‌تر کنند. در این مطلب به بررسی آموزش اضافه کردن پک استیکر متحرک به پیام رسان واتساپ و معرفی چند برنامه استیکر متحرک می‌پردازیم.

همانطور که بیان شد استفاده از استیکر به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند در گفت و گوهای پیامی احساسات خود را بهتر بروز دهند. حتی استیکرها می‌توانند نوع رسمی، دوستانه، عاشقانه و… بودن چت را نشان دهند.

اولین قدم برای اینکه بتوانید از استیکر واتساپ استفاده کنید، بروز بودن است. شما ابتدا باید جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود کنید. گاهی ممکن است علامت استیکر را ببینید اما نتوانید از آن استفاده کنید. علت این امر آن است که نسخه واتساپ شما آپدیت شده نیست. شما برای این کار به حداقل نسخه v2.16.293 نیاز دارید.

چگونه از استیکرهای واتساپ استفاده کنیم؟

اضافه کردن پک استیکر متحرک واتساپ

پس از اجرای برنامه  یکی از چت‌ها را انتخاب کرده، سپس روی آیکون استیکر پایین صفحه بزنید.

از انتهای صفحه بخش استیکر را بزنید و سپس آیکون + را انتخاب کنید. در مرحله بعد می‌توانید یکی از پک‌های استیکر متحرک را انتخاب کنید.

استیکرهای متحرک و ثابت واتساپ

این برنامه مجموعه‌ای بی‌نظیر از استیکرهای متحرک و ثابت در پکیج‌های متنوع مانند عاشقانه، مناسبتی، مذهبی، کلمات روزمره، شکلک، فانتزی و طنز و غیره است. استیکرهای این برنامه از کیفیت و وضوح بالایی برخوردارند.


یکی از مزیت‌های این برنامه رایگان بودن آن است. از دیگر مزایای آن تنوع زیاد استیکرها و متناسب بودن آنها با هر سلیقه‌ای است. تمام استیکرهای برنامه در خود آن قرار داده شده‌اند و نیازی به دانلود کردن آنها نیست. همچنین این برنامه قابل استفاده برای تمام نسخه‌های رسمی واتساپ است.

ایموجی‌ها متحرک سه بعدی استیکرها WAstickerApps

در این برنامه صدها برچسب ایموجی برای هر مناسبتی وجود دارد. با این ایموجی‌ها عبارت‌ها و توضیحات خود را با تصاویر متحرک نشان دهید. این ایموجی‌های متحرک نشان دهنده‌ی احساسات شما در لحظه هستند.

برنامه ایموجی‌های متحرک طیف گسترده‌ای از احساسات و عبارات مانند ایموجی‌های شاد، غمناک، عصبانی، خندان، مصمم، هیجان زده، متفکر و بسیاری دیگر را به خوبی نمایش می‌دهد.

WAStickerApps – استیکر سه بعدی واتساپ

صدها استیکر واتساپ تازه و بامزه اینجا منتظر شماست. هر روز به ایموجی‌ها و استیکرهای این برنامه اضافه می‌شود و شما هیچ وقت برای بیان هیچ احساسی،‌ ایموجی و استیکر واتساپ کم نمی‌آورید.

استیکرهای با کیفیت HD با موضوعات و دسته‌های مختلف مانند قلب،‌ عشق،‌ گل‌،‌ تولدت،‌ صبح بخیر،‌ شب بخیر، ستاره‌های فوتبالی، حیوانات،‌ ستاره‌های سینما و … در اینجا وجود دارد.

استیکر واتساپ


هزاران استیکر متحرک و ثابت برای واتس اپ، یک جا در این برنامه جمع شده است. این مجموعه از تنوع موضوعی بسیار بالا و خوبی برخوردار است.

استیکر متحرک عاشقانه بامزه

استیکر متحرک واتساپ کله گردالی برای لذت بیشتر شما از محیط چت کردن ساخته شده‌اند. با دانلود و نصب آنها از گفت و گوی خود لذت ببرید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *