[smartslider3 slider="2"]

چگونه از استیکرهای واتساپ استفاده کنیم؟

استیکرهای واتساپ

مدت‌ها است که تلگرام قابلیت ساخت استیکر توسط کاربر را ارائه داده است. اما شاید بسیاری از کاربران ندانند که این امکان در واتساپ نیز فراهم شده است. ساخت استیکر در واتساپ به چند روش امکان پذیر است. در ادامه آنها را بیشتر معرفی می‌کنیم. استیکرهای واتساپ یکی از بهترین راه‌ها و متفاوترین آنها برای ابراز احساسات در واتساپ هستند. ما همگی هر روز تعداد زیادی استیکر استفاده می‌کنیم و با ارسال آنها سعی می‌کنیم تا احساسات لحظه‌ای خود را بیشتر نمایان کنیم.

اما برای ساخت استیکر واتساپ باید چه کرد؟

مراحل درست كردن استيكر در واتساپ کار سختی نیست؛ بلکه بسیار آسان است. برای انجام این کار باید از اپلیکیشن‌های دیگر موجود در بازار استفاده کنید. در این مطلب به آموزش ساخت استیکر برای واتساپ می‌پردازیم.

در ادامه خواهید خواند:

  • چگونه در واتساپ استیکر های جدید دانلود کنیم؟
  • دانلود استیکر واتساپ در اندروید و آیفون
  • ساخت استیکر در واتساپ با اپلیکیشن

چگونه استیکرهای واتساپ جدید دانلود کنیم؟

همانطور که گفته شد واتساپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسانی گوشی موبایل است. اما باید به این نکته اشاره نمود که این قابلیت دسترسی گُنگی دارد. این امکان وجود دارد که به سرعت متوجه نشوید تا چگونه از آنها استفاده کنید.

بر همین اساس نحوه دانلود استیکر‌های واتساپ روی آیفون و گوشی‌های اندرویدی اندکی که با یکدیگر کمی تفاوت دارند را در ادامه این بحث بررسی می‌کنیم.

دانلود استیکرهای واتساپ در اندروید و آیفون

اگر کاربر اندروید هستید، مراحل زیر را برای دانلود طی کنید. پس از آن میتوانید به راحتی از این استیکرها در واتساپ استفاده نمایید.

ابتدا واتس اپ را در دستگاه اندروید خود باز کنید.

روی یک چت فردی یا گروهی ضربه بزنید.

برای اضافه کردن استیکر، باید روی گوشه سمت راست روی نماد Emoji> Stickers> Add plus ضربه بزنید. با این کار قسمت Sticker pack باز می‌شود.

در این بخش شما باید روی بارگیری در کنار بسته استیکر مورد نظر برای دانلود ضربه بزنید.

پس از اتمام بارگیری، به عقب برگردید. حال شما باید به بخش استیکر برگردید. دیگر می‌توانید از آنها به راحتی استفاده نمایید.

ساخت استیکر در واتساپ با اپلیکیشن

بهترین روش برای ساختن استیکر در واتساپ، استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که برای این منظور طراحی شده‌اند. برای دانلود استیکر واتس آپ چندین راه مختلف پیش روی شما قرار دارد. برنامه‌های مختلفی برای این منظور طراحی و عرضه شده‌اند که در ادامه چند مورد از آنها را معرفی می‌کنیم.

کاربران اندروید می‌توانند به گوگل‌پلی مراجعه و با دانلود نرم افزار استیکر‌های واتس اپ، پک‌های استیکر را به حساب خود اضافه کنند. کاربران iOS نیز باید تنها استیکرهایی را دانلود کنند که با واتساپ سازگار باشند، در غیر این صورت قادر به استفاده از آن‌ها نیستند.

Sticky

از بهترین برنامه‌های ساخت استیکر در واتساپ، Sticky است. سازندگان آن از هوش مصنوعی برای تولید این برنامه استفاده کرده‌اند و می‌گویند که این قابلیت، می‌تواند پیشرفت‌های روزافزونی نیز داشته باشد.

برنامه به صورت پیش فرض در حالت دوربین است و برای رفتن به گالری تصاویر، کافی است صفحه را به سمت بالا بکشید. پس از انتخاب عکس و راه اندازی ویرایشگر، ادیت‌های لازم را انجام دهید.

Sticker Maker

در این برنامه خبری از هوش مصنوعی نیست. این اپ در دو نسخه برای اندروید و iOS عرضه شده و در هر دو نسخه باید پس از نصب و راه اندازی، Create a new stickerpack را انتخاب کنید.

بعد از این که نام مشخصی را انتخاب کرده و روی گزینه Create ضربه زدید، برچسب stickerpack را انتخاب کنید تا فرایند ساخت استیکر شروع شود.

برای انتخاب عکس اصلی که نشان دهنده کل برچسب است، روی Tray Icon ضربه بزنید. روی استیکرهای تکی ضربه بزنید تا پروسه ویرایش شروع شود. کافی است تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کرده و پس از ویرایش، آن را ذخیره کنید.

Bazaart

نکته مهم در مورد این برنامه این است که مخصوص آیفون است. با این نرم افزار می‌توانید عکس خودتان را به استیکر تبدیل کنید. خوشبختانه کار کردن با Bazaart بسیار ساده است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت.

ساختن استیکر واتساپ بدون اپلیکیشن

استفاده از اپلیکیشن برای ساخت استیکر در واتساپ کار سختی نیست، اما راه ساده تری هم وجود دارد. شما می‌توانید بدون نیاز به برنامه‌های جانبی هم این کار را انجام دهید.

با استفاده از فتوشاپ می‌توانید این کار را انجام دهید. استیکرهایی که در واتساپ می‌سازید باید زمینه شفاف داشته باشند و ابعاد آنها دقیقا ۵۱۲×۵۱۲ پیکسل باشد. حجم استیکرها نباید بیشتر از ۱۰۰ کیلوبایت باشد و در نهایت باید نمادی داشته باشند تا از آن برای نشان دادن پکیج استیکر شما در بخش استیکرهای واتساپ استفاده شود.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *