[smartslider3 slider="2"]

چرا باید از تلگرام استفاده کنیم؟

تلگرام

تلگرام یک ابزار مفید و قوی در ایجاد ارتباط بین افراد است. این پیام رسان بسیار امن و سریع است. ویژگی‌های خاص آن سبب شد تا طی مدت زمانی کوتاه به محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دست پیدا کند. در این مقاله سعی داریم تا مهمترین ویژگی‌ها و امکانات این پیام‌رسان را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

چگونه گروه تلگرام و کانال تلگرام بسازیم؟

7 راه‌کار اصولی برای هک تلگرام

مهمترین امکانات تلگرام چیست؟

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مهمترین امکانات و ویژگی‌های آن همراه با هم بپردازیم.

چند حساب کاربری و عوض کردن شماره تلفن

یکی از ویژگی‌های مهم آن امکان عوض کردن شماره بدون این که تاریخچه‌ پیام‌هایتان پاک شود، است. از منوی اصلی گزینه Change Number را انتخاب کنید. در این صورت تمامی پیام‌ها به حساب کاربری جدیدتان منتقل شده و شماره موبایلتان به همه مخاطبان قبلی اعلام خواهد شد.

به لطف آپدیت‌ اخیر برنامه، نیاز به حذف کردن شماره از بین رفته است. بنابراین شما می‌توانید چند حساب کاربری و مخاطب‌های قبلی خود را داشته باشید.

چندین تصویر پروفایل در تلگرام

برخلاف سایر پیام‌‌رسان‌ها در اینجا با بارگذاری یک عکس پروفایل جدید، این مورد جایگزین تصویر قبلی نشده و در کنار آن، در قالب یک آلبوم قرار خواهد گرفت. این قابلیت تلگرام در واقع یک آلبوم از عکس‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایجاد کانال و گروه

کانال‌ها و گروه‌ها موارد خاصی هستند که در دنیای کنونی چت و گفت و گو راه خود را پیدا کرده و ویژگی‌های خاصی دارند. داشتن لینک برای دسترسی ساده‌تر، شمارشگر بازدیدها، داشتن تعداد زیادی از افراد در یک جمع و بسیاری از ویژگی‌های دیگر، امکاناتی است که این پیام‌رسان عالی برای ما فراهم آورده است.

ساخت استیکر در تلگرام

ساخت استیکر در تلگرام نیز مانند واتساپ از دو راه انجام می‌شود؛ ساده و حرفه‌ای. همچنین تلگرام برای راحتی کاربرانی که می‌خواهند استیکر خود را داشته باشند، روباتی طراحی کرد که این کار را به راحتی انجام می‌دهد.

چگونه از استیکرهای واتساپ استفاده کنیم؟

چطور پیام‌ها را در کانال تلگرام پین کنیم؟

قابلیت پین نمودن یک پیام برای مدت دلخواه شما، این امکان را فراهم نموده که شما بخشی از یک پیام مهم را بالای صفحه کانال پین کنید تا همه کاربران و اعضاء به محض ورود به کانال، آن‌ را ببینند. روی پست دلخواه خود تپ کنید و نگه دارید تا انتخاب شود و سپس گزینه Pin را بزنید.

فایل‌های صوتی و تصویری در تلگرام

یکی از خاص‌ترین ویژگی‌ها موجود در این پیام رسان، امکان پخش انواع فایل‌های صوتی است. تلگرام مانند یوتیوب از سرویس پخش فایل‌های تصویری نیز پشتیبانی می‌کند.

بر خلاف دیگر پیام رسان ها در تلگرام با خروج از آن پخش موسیقی متوقف نشده و کاربر مجبور نخواهد شد تا علاوه بر پخش مجدد فایل، موقعیت زمانی پخش را نیز تنظیم کند. حتی اگر صفحه گوشی به حالت خاموشی موقت نیز برود، پخش موسیقی در آن قطع نخواهد شد. همین امکان برای نمایش فایل‌های تصویری نیز وجود دارد.

در این پیام رسان حتی دیگر نیاز نیست تا برای پخش فیلم صبر کنید تا فایل کامل دانلود شود، تلگرام به محض اینکه کاربر بر روی دکمه پخش کلیک کند، کار خود را شروع می‌کند و پخش فایل را آغاز می‌نماید.

End-to-End encryption

بدون شک یکی از بهترین ویژگی‌های تلگرام چت رمزگذاری شده است. هرگاه تشخیص دادید که بهتر است از این روش برای حفظ امنیت گفت و گوی خود استفاده نمایید بهترین گزینه در دسترس Secret Chat خواهد بود.

از آنجاییکه تلگرام در حالت معمولی متن و یا فایل ارسالی شما را بعد از دریافت به صورت کدگذاری شده در سرور خود ذخیره می‌نماید

در صورتی که در شرایط خاص سیستم شما توسط هکرها و یا سرورهای بین شما و تلگرام به سرقت برود، تلگرام امنیت اطلاعات شما را با این گزینه یک مرحله بیشتر افزایش می‌دهد.با این امکان دیگر پیام‌های شما کدگذاری خواهند شد.

نتیجه گیری

می‌توان این برنامه را یکی از محبوبترین برنامه‌های پیام رسان موجود در فضای اینترنت دانست. این پیام رسان قوی در بالای جدول محبوبترین‌ها قرار دارد.

ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث شده است تا دیگر پیام رسان‌ها در مقابل آن دچار ضعف در عملکرد باشند. پس اگر این پیام رسان را نصب نکرده‌اید هر چه زودتر به سراغش رفته و از امکانات عالی آن استفاده نمایید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *