[smartslider3 slider="2"]

چگونه تم واتساپ را عوض کنیم؟ بهترین تم‌ها برای واتساپ

تم واتساپ

امروز دیگر واتساپ به جزیی جدا نشدنی از زندگی آنلاین ما تبدیل شده است. با انجام تغییرات کوچکی همچون تغییر تم در این پیام‌رسان می‌توانیم کمی از روزمرگی استفاده از این برنامه بکاهیم. تغییر تم واتساپ آنقدر هم سخت و پیچیده نیست. شما به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید.

با فیلتر شدن تلگرام، برنامه واتساپ بین کاربران ایرانی بیش از قبل رواج پیدا کرد و افراد زیادی به دلیل امکانات مختلفش، از آن استفاده می‌کنند. ویژگی‌های خوبی که این پیام رسان دارد باعث شده است که در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده همه قرار گیرد. 

بنابراین تغییر تم واتساپ می‌تواند باعث شود که در هنگام کار کردن با این برنامه احساس خستگی کمتری کنیم. در این مطلب با هم می‌آموزیم تم واتساپ خود راتغییر دهیم.

چگونه از استیکرهای واتساپ استفاده کنیم؟

استیکر متحرک واتساپ را چگونه ایجاد کنیم؟

تغییر تم واتساپ به تم Dark

از همان ابتدای معرفی این تم، تم Dark از محبوبیت بالایی برخوردار شد و کاربران زیادی شروع به استفاده از این تم نمودند. تم Dark یا تم تاریک جذابیت‌های خاصی دارد که باعث شد واتساپ نیز از این پوسته یا Theme استفاده نماید. اما چگونه تم واتساپ را عوض کنیم؟

قبل از انجام هر کاری شما ابتدا باید برنامه واتساپ را بروز رسانی کرده و از آخرین نسخه آن استفاده نمایید. سپس مراحل زیر را برای ایجاد تم تاریک Dark انجام دهید:

ابتدا در برنامه واتساپ گزینه سه نقطه بالای صفحه را لمس کنید و از گزینه Settings ،Chats را انتخاب کنید. حال در صفحه ای که نمایش داده شده است گزینه Theme را انتخاب کنید. میتوانید تم واتساپ را روی Dark قرار دهید و OK کنید.

برای اینکه بتوانید به حالت اولیه و همان تم روشن واتساپ بازگردید همان بالا را انجام دهید و این دفعه تم را روی Light یا System Default قرار دهید.

تغییر پس زمینه چت واتساپ

اگر نیاز به تغییر پس زمینه چت خود دارید به راحتی برای انجام این کار می‌توانید یک تصویر دلخواه را برای تصویر زمینه واتساپ خود انتخاب کنید. برای این منظور باید گزینه gallery را انتخاب کنید و سپس عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • دقت کنید که در واتساپ اصلی این عمل را انجام دهید.
  • بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید و گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در بخش chats باید گزینه wallpaper را انتخاب کنید. حالا شما چندین انتخاب دارید برای تغییر تم واتساپ خود دارید. 
 برای عوض کردن تم واتساپ باید چه کاری انجام داد؟

دلیل عوض نشدن تم واتساپ شما ساده است. باید از جدیدترین نسخه این پیام رسان استفاده کنید. تنها آخرین نسخه از قابلیت‌های بیان شده پشتیبانی می‌کند. 

بهترین‌های تم واتساپ 2021

Doraemon

آیا کارتون Doraemon را به یاد دارید؟ این تم همان برنامه‌ی سرگرم کننده است. این تم Doraemon آبی و سفیداست. مناسب برای کودک درون شما و روزهای خوب کودکی.

 Spongebob

کارتون باب اسفنجی در بسیاری از کشورها از محبوبیت خاصی برخوردار است. امروزه خیلی‌ها به دنبال تم‌های شاد و بچگانه هستند. این تم دارای پس‌زمینه آبی معمولی است و در بخش چت روم، چهره بامزه باب اسفنجی را مشاهده خواهید کرد.

Green Tosca

این تم برای کسانی که می خواهند مینیمالیستی و ساده به نظر برسند مناسب است. تم به دلیل تیره بودن، چشمان شما را اذیت نمی کند. و البته برای شما که به رنگ سبز علاقه دارید، جالب خواهد بود.

Black Panther

اگر عاشق پلنگ سیاه هستید، پس این تم برای شما مناسب است. در تم Black Panther رنگ مشکی غالب است؛ که برای عاشقان تاریکی نیز مناسب است. از این تم استفاده کنید و لذت ببرید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *