[smartslider3 slider="2"]

چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم؟ (حذف دائمی حساب تلگرام)

اکانت تلگرام

تلگــرام یک پیام‌رسان بسیار قدرتمند و رایگان برای گوشی‌های هوشمند است. تمرکز این پیام‌رسان بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت است. شما در صورتی که تصمیم دارید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد. شما باید برای حذف اکانت تلگرام ابتدا وارد سایت تلگرام شوید و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب خود نمایید.

حذف اکانت تلگرام یا دیلیت اکانت تلگرام به طور دائمی یکی از راه‌های بستن حساب در این پیام رسان محبوب است. حذف حساب تلگرام به دو روش خودکار و دستی امکان پذیر است.

توجه داشته باشید در صورت دیلیت اکانت تلگرام تمام داده‌های شما، تمامی کانال‌ها و گروه‌ها، یوزر شخصی، لیست مخاطبینی که به حساب خود اضافه کرده‌اید، کلیه چت‌ها و پیام‌های خصوصی و پیام‌های ذخیره شده از بین خواهند رفت و با نصب مجدد این اطلاعات برگشت داده نمی شود. در این صورت شما به عنوان یک کاربر جدید به حساب می آیید. در مقاله 7 راهکار اصولی برای هک تلگرام بیشتر در مورد این موضوع بخوانید.

حذف خودکار حساب تلگرام

در صورتی که شما برای مدت طولانی از حساب خود استفاده نکنید، آن حساب به صورت خودکار بسته خواهد شد. حذف خودکار به چهار صورت یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک ساله ممکن است. شما می‌توانید وارد تنظیمات حساب خود شوید و هر کدام را که مایل بودید انتخاب کنید.

در تنظیمات تلگرام خود در مسیر settings> privacy and security بروید. سپس از بخش Advanced روی گزینه Delete my account کلیک کنید و هر کدام که مایل بودید را انتخاب کنید.

حذف اکانت تلگرام به صورت دستی

در ابتدا به لینک https://my.telegram.org/auth بروید. با استفاده از این لینک می‌توانید به صورت مستقیم به صفحه ای وارد شوید که می‌خواهید دیلیت اکانت تلگرام را در آن انجام دهید.

به یاد داشته باشید که باید در ابتدای شماره خود از  98+ استفاده کنید. اگر از شماره‌های مجازی و یا خارجی استفاده کرده باشید، نیازی به این کار نیست.

در این مرحله یک کد به تلگرام شما ارسال می‌شود. باید این کد را کپی کرده و در قسمت بعدی وارد کنید. توجه داشته باشید که این کد به بزرگی و کوچکی حروف حساس است.

بعد از این مرحله وارد صفحه جدیدی می‌شوید که می توانید Delete Account را انتخاب کنید.

سپس شما وارد صفحه دیگری می‌شوید که در انتهای آن برگه باید دکمه Done را انتخاب کنید.

شما در این قسمت کادری را مشاهده می‌کنید با عنوان why are you leaving که دلیل حذف کردن اکانت را از شما می‌پرسد. پر کردن این بخش برای شما اختیاری است.

در برگه بعدی برای تایید نهایی حذف کردن اکانت تلگرام پیامی به نمایش گذاشته می‌شود.از شما پرسیده میشود که آیا برای حذف اکانت مطمئن هستید؟

در این قسمت شما باید روی دکمه قرمز رنگ Yes, delete my account کلیک کنید. اکنون کار تمام شده و حساب تلگرام شما به طور دائمی حذف شده است.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *