[smartslider3 slider="2"]

تلگرام پلاس Plus Messenger + تفاوت‌ها با تلگرام اصلی

تلگرام پلاس

بدون شک پیام‌رسان تلگرام از محبوب‌ترین و پرکاربردترین پیام‌رسان‌های حال حاضر دنیای مجازی بشمار می‌رود. تلگرام پلاس در بین ایرانیان ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد!

دیگر همه می‌دانیم پیام رسان تلگرام دارای API یا کلیدهای رابط برای برنامه نویسان است. همچنین خود نرم‌افزار تلگرام نیز به صورت متن باز یا Open Source توزیع شده است. از این رو هر شخصی می‌تواند با کمی تغییر نسخه مختص خود را از تلگرام نوشته و انتشار دهد.

یکی از نسخه‌های ایجاد شده تلگرام پلاس ( Plus Messenger ) Telegram Plus نام دارد. این اپلیکیشن برای اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل استفاده است. در ادامه با هم به بررسی این برنامه پیام‌رسان ‌می‌پردازیم.

چرا باید از تلگرام استفاده کنیم؟

پیام رسان تلگرام پلاس چیست؟

باید بیان کرد که این برنامه نسبت به تلگرام اصلی دارای قابلیت‌های بیشتری است. از نظر کلی و ارسال و دریافت پیام‌ها، هیچ تفاوتی ندارد که شما از نسخه تلگرام اصلی استفاده می‌کنید یا نسخه تلگرام پلاس. اما با انتخاب تلگرام پلاس از مزایای ویژه‌ای که در آن ایجاد شده است، استفاده نمایید.

یکی از بهترین اپ‌هایی که با استفاده از API تلگرام در ایران ساخته شده این پیام‌رسان پرطرفدار است؛ که به شما اجازه می‌دهد رنگ‌ و روی جدیدی به تلگرام خود بزنید و طبق سلیقه خود آن را طراحی کنید.

دسته بندی پیام‌ها از خصوصیات مهم تلگرام پلاس

می‌توان دسته‌بندی پیام‌ها را از بهترین و پرکاربردترین ویژگی‌های تلگرام پلاس دانست. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در سمت چپ، فهرست پیام‌ها به صورت دسته بندی شده نشان داده خواهد شد. برای مثال پیام‌هایی که از طرف افراد، گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها برای شما ارسال شده است. این ویژگی مهم کار با این پیام‌رسان را بسیار راحت‌تر کرده است.

نمایی از Telegram Plus

امکان نصب هم‌زمان دو تلگرام

نصب راحت تلگرام پلاس و تلگرام اصلی در کنار یکدیگر، از دیگر ویژگی‌های مهم این برنامه بشمار ‌می‌رود. درواقع با استفاده از این ویژگی مهم به صورت هم‌زمان می‌توانید از دو تلگرام در کنار هم استفاده کنید. داشتن دو تلگرام بر روی گوشی موبایل همان داشتن دو حساب کاربری است. پس با این امکان می‌توان از دو سیم کارت تلفن نیز بر روی یک گوشی همراه استفاده نمود.

پشتیبانی از زبان فارسی و شخصی سازی

از مهمترین قابلیت‌هایی که در این نسخه تلگرام فراهم شده است و آن را نسبت به نسخه‌اصلی متمایز می‌کند، پشتیبانی از زبان فارسی است. با رفتن به بخش تنظیمات در منو می‌توانید زبان مورد استفاده در برنامه را به فارسی تغییر دهید.

همچنین این برنامه امکانات زیادی را برای شخصی سازی آن در اختیار قرار داده است. قابلیت‌هایی نظیر تغییر رنگ صفحه‌ها و عنوان‌ها به رنگ دلخواه و یا ایجاد تم مورد نظر در این نسخه فراهم شده است.

برنامه تلگرام پلاس مسنجر (Plus Messenger)

نمایش وضعیت مخاطبان در تلگرام پلاس

از قابلیت‌های کمتر توجه شده اما مفید در پلاس مسنجر یا همان تلگرام پلاس، چراغ وضعیت مخاطبان است. این امکان روی عکس پروفایل مخاطب اضافه شده است تا بتوانید از وضعیت مخاطبان خود اطلاع پیدا کنید.

نسخه غیررسمی و امنیت!

در پاسخ به این سوال که آیا نسخه‌های غیر رسمی دارای امنیت هستند یا خیر؛ همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که نسخه‌های غیررسمی تلگرام امن نیستند. تلگرام به توسعه دهندگان این امکان را داده است تا بتوانند نسخه‌های دیگری با امکانات و قابلیت‌های جدید را به استفاده کننده‌گان ارائه دهند، اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، دسترسی غیر مجاز به اطلاعات کاربران و هویت نامشخص برنامه نویسان است.

شما باید به یاد داشته باشید که با استفاده از اینگونه برنامه‌ها، افرادی که به گوشی شما نفود می‌کنند، می‌توانند چت‌ها و اپ‌های نصب شده را بررسی کنند یا به دیتاهای آن دسترسی داشته باشند. به جز صاحبان برنامه‌ها، هکرها هم می‌توانند با نفوذ به اپ‌های نصب شده اطلاعات شما را بدست بیاورند.

یک نظر برای “تلگرام پلاس Plus Messenger + تفاوت‌ها با تلگرام اصلی

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *