[smartslider3 slider="2"]

برنامه کودک دختر کفشدوزکی؛ ابرقهرمان دختر

برنامه کودک دختر کفشدوزکی

برنامه کودک دختر کفشدوزکی در ادامه‌ی سریال ماجراجویی در پاریس اتفاق می‌افتد. دختر کفشدوزکی به همراه پسر گربه‌ای به نیویورک سفر می‌کنند و در آنجا با نیروی اهریمنی مبارزه می‌کنند. تمام قهرمانان در این انیمیشن نوجوان هستند. این برنامه به دلیل حس قهرمان پروری که با خود دارد کودکان کم‌سن را به خود جذب می‌کند.

این داستان ابرقهرمانی در مکانی واقعی رخ می‌دهد. برای همین گاهی امکان دارد مخاطبان کم‌سن و کودک خود را دچار ابهام کند. بنابراین توصیه می‌شود با توجه به روحیه و میزان تاثیرپذیری کودک از قهرمانان، این محصول را برای او انتخاب کنید. در ادامه به بررسی نکات مهم در برنامه کودک دختر کفشدوزکی می‌پردازیم.

بهترین انیمیشن‌های خانوادگی برای کودکان

ابرقهرمان چه کسی است؟

ابرقهرمان‌ها شخصیت‌هایی هستند که نیروی خارق‌العاده و فوق‌بشری دارند. آنها از نیروی خود برای نجات دنیا استفاده می‌کنند. در سال‌های اخیر موج شخصیت‌های ابرقهرمانی شدت گرفته است. این شخصیت‌ها فعال، اثرگذار و پیش‌برنده هستند. در تمامی شخصیت‌های ایجاد شده همگی انسان‌های بسیار خوب و متواضعی هستند و دارای شخصیت انسانی‌اند.

ابرقهرمان‌ دختر

علت ایجاد شدن شخصیت‌های ابرقهرمان دختر مانند دختر کفشدوزکی در انیمیشن‌ها پدیده‌ای جدید است. گفته می‌شود تاثیرگذاری جنبش‌های فمینیستی مانند اعتراض به عروسک‌های باربی باعث ایجاد شدن چنین ابرقهرمان‌هایی شده باشد.

قالب شخصیت ابرقهرمان‌های دختر، هنوز در اندام هم کلیشه‌های مانکنی دارند. این انیمیشن کاملا کودکانه ساخته شده است. شخصیت انیمیشن در سنین نوجوانی است اما مخاطب آن سنین دبستان است.

بسیار مهم است که با فرزندان خود درباره‌ی این موضوع که این انیمیشن چقدر از زندگی ما دور است و همگی این اتفاقات فقط داستان هستند و واقعیت ندارند، صحبت کنید.

از او بپرسید چرا این ابرقهرمان برای تو جذاب است؟ از کدام ویژگی‌های او خوشت می‌آید؟ به احساسات کودک خود در مورد سریالی که میبیند اهمیت دهید و از افکار او آگاه شوید تا بتوانید به او کمک کنید تا دچار مشکلات فکری در این موارد نشود.

برنامه کودک دختر کفشدوزکی

داستان ابرقهرمانی این انیمیشن درمورد دو ابر قهرمان نوجوان به نام‌های مرینت و ادرین است. این دو نوجوان در مواقع حساس با استفاده از نیرویی که همراه خود دارند به ترتیب به دختر کفشدوزکی و پسر گربه‌ای تبدیل می‌شوند و با یکدیگر برای نجات شهر پاریس تلاش می‌کنند. مرینت و ادرین هیچ یک از هویت واقعی دیگری خبر ندارند. این انیمیشن به‌صورت سریالی در فصل‌های متعدد ساخته شده است.

آنچه والدین باید در مورد برنامه کودک دختر کفشدوزکی بدانند!

این فیلم ابرقهرمانی است و تصویری بی‌نقص و کامل را از ابرقهرمانان نمایش می‌دهد. از این رو می‌تواند اعتمادبه‌نفس مخاطبان که همان کودکان هستند را تحت تأثیر قرار دهد و زمینه‌ی مقایسه نادرستی بین خود کودک و ابرقهرمان ایجاد کند.

در این انیمیشن از مفاهیم مثبتی مانند کار گروهی، حسادت‌نکردن، ناراحت‌نکردن دیگران، باملاحظه رفتارکردن و… صحبت می‌شود. این امر می‌تواند مزیت بسیار خوبی به هنگام دیدن این انیمیشن در این زمینه برای کودکان بشمار آید. از طرف دیگر قصه گویی به رشد ذهنی و رشد مهارت‌های اجتماعی کودک کمک می‌کند.

در دوران کودکی، بچه‌ها به شکل طبیعی دوست دارند جای شخصیت‌های کارتونی محبوبشان قرار بگیرند و از این طریق هیجان هایشان را خالی کنند. ما در دوران کودکی از انگیزه های درونی کودکان خبر نداریم، می توانیم به این کارتون ها تکیه کنیم و ببینیم که فرزندمان چه آرزوها، هیجان ها و تمایلاتی را به نمایش می گذارد. با این اوصاف باید گفت که نباید از این الگوگیری ها بترسیم و تصور کنیم که به شخصیت و سلامت روان بچه ها آسیب می‌زند.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *