[smartslider3 slider="2"]

بهترین انیمیشن‌های خانوادگی برای کودکان

انیمیشن‌های خانوادگی

 در دنیای پر از تکنولوژی امروز دیگر انیمیشن‌ها از جایگاه خاصی در زندگی ما و حتی بیشتر از ما در زندگی کودکانمان نقش دارند. این برنامه‌ها به صورت بسیار زیادی در روند رشد شخصیت و افکار کودکان ما اثر گذاراند. در ادامه باهم به بررسی چند نمونه عالی و سرگرم کننده از بهترین انیمیشن‌های خانوادگی می‌پردازیم.

در هنگام انتخاب انیمیشن خانوادگی باید به این نکته توجه داشته باشید، درست است که در تمام کارتون‌ها سرانجام شخصیت‌های مثبت برنده می‌شوند، ولی آنها غالبا با اعمال خشونت به هدف خود می‌رسند. این امر باعث ایجاد نگرانی در والدین خواهد شد. بر همین اساس آنها دیگر تمایلی برای اینکه کودکشان از این نوع سرگرمی استفاده کند دوری می‌کنند.

اما شما به عنوان والدین همیشه باید به یاد داشته باشید که کودک می‌تواند از راه‌های دیگر به خواسته های خود دست پیدا کند. برای مثال از گوشی یا تبلت خودش به تماشای این برنامه‌ها می‌نشیند. با این که بهترین راه در این مواقع همراهی کودک و تنها نگذاشتن او در زمان تماشای این گونه برنامه‌ها است، اما استفاده از برنامه‌های کنترل والدین نیز یکی از بهترین راه‌ها برای دوری از به خطر افتادن و ایجاد مشکلات روحی برای کودک است.

با FamilySafe می‌توانید کودک خود را از آسیب‌های بسیاری که وجود دارد دور کنید. FamilySafe این امکان را به شما میدهد تا تمامی حرکات کودک در فضای مجازی را تحت کنترل داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر مقاله 7 خطر بازی‌های آنلاین و راه جلوگیری از آنها را بخوانید.

انیمیشن‌های خانوادگی برای کودکان

انیمیشن خانواده پاگنده Bigfoot Family 2020

پدر خانواده پاگنده بعد از شهرت جدید خود برای مبارزه با یک شرکت استخراج نفت استفاده می‌کند. این شرکت در حال نابودی طبعیت است. اما وقتی پدر پاگنده در جنگل ناپدید می‌شود پسر، مادر، راکون و خرس برای نجات پدر به سمت شمال حرکت می‌کنند. در این راه اتفاقات زیادی برای آنها رخ می‌دهد. این فیلم در سال ۲۰۲۰ به بازار آمده است و دارای رتبه ۶ است.

 انیمیشن خانواده آدامز 2 2021

 آدامزها در ماجراهای ناجوانمردانه‌ای درگیر می‌شوند. در همین حال خود را درگیر اجراهایی خنده دار با انواع و اقسام شخصیت‌های غیرمنتظره می‌دانند . این انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی و کمدی محصول سال ۲۰۲۱ است.

خانواده پوچز

این انیمیشن در قالب سریال ارایه می‌شود. این سریال اتفاقات رخ داده برای یک خانواده از سگ ها را نشان می‌دهد. در این قسمت خانواده تصمیم می‌گیرند به مسافرت بروند. بچه خانواده مشتاق است که با خواهر و برادرهایش بازی کند. اما آن ها به نظر سرگرم کارهای خود هستند. خوشبختانه بچه، دوست‌های جدیدی پیدا می‌کند: گربه ها.

میچل‌ها دربرابر ماشین‌ها ۲۰۲۱

فیلم انیمیشنی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی مایکل ریاندا و جف روو می‌باشد. داستان خانواده‌ای عجیب و غریب را دنبال می‌کند که یک سفر جاده‌ای را آغاز می‌کنند. اما در مسیر با قیام ربات‌هایی مواجه می‌شوند که که قصد پاکسازی زمین از انسان ها را دارند و حالا خانواده میچل باید با آنها مبارزه کنند و در این میان اتفاقات زیادی برای آنها پیش خواهد آمد.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *