[smartslider3 slider="2"]

بهترین نرم‌افزارهای آموزش نقاشی به کودکان

آموزش نقاشی به کودکان

در گذشته آموزش به صورت حضوری انجام می‌شد. اما اکنون در دوران پسا کرونا و با پیشرفت تکنولوژی امکان یادگیری و آموزش غیر حضوری برای همه افراد حتی کودکان خردسال در منزل نیز فراهم شده است. نرم افزارهای کمک آموزشی از ابزارهای نوین آموزشی هستند که به کمک همه‌ی ما آمده‌اند. در این مطلب به معرفی ویژگی‌های یک نرم افزار خوب و بهترین نرم افزارهای آموزش نقاشی به کودکان می‌پردازیم.

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید به استفاده از نرم افزارهای آموزشی در کلاس خود فکر کنید. به عنوان مثال نرم افزار آموزشی شما را قادر می‌سازد تا یادگیرندگان مستقل‌تر و موثرتری باشند. در این نرم افزار همه را در یک سطح قرار می‌گیرند.

همه می‌توانند با استفاده از یک نرم افزار آموزشی استاندارد به راحتی مطالب جدیدی بیاموزند. به عنوان مثال با استفاده از نرم افزار آموزش نقاشی به کودکان به راحتی می‌توان اصول اولیه نقاشی صحیح را به آنها آموخت.

نرم افزار آموزشی چیست؟

نرم افزارهای آموزشی مانند دیگر نرم افزارها تحت سیستم عامل کامپیوتر و یا موبایلی هستند. تنها تفاوتی که با دیگر انواع نرم افزار دارند هدف اصلی آنها، همان خودآموزی است.

انواع نرم افزارهای آموزشی

  • گرافیکی
  • بازی‌ها
  • نرم افزارهای مرجع
  • شبیه سازها
  • نرم افزارهای آموزشی

ویژگی‌های یک نرم افزار آموزشی خوب

امکانات گرافیکی و ظاهری برای هر نرم افزاری مهم و ضروری است. این امکانات باید به صورتی طراحی شوند که مخاطب را جذب خود نمایند. کاربری آسان یکی از مهمترین ویژگی‌های این امکانات است و باید حتما در راس آن قرار گیرد.

قابلیت استفاده از مطالب در هر زمان و به صورت نامحدود بسیار مهم است. در واقع اصلی ترین قابلیت یک نرم افزار آموزشی همین امر است.

استفاده از محتویات چند رسانه‌ای برای جذاب‌تر کردن موضوع آموزشی برای ایجاد انگیزه برای دانش آموز یا هنرجو بسیار پر اهمیت است.

خدمات پس از فروش ویژگی است که هر نرم افزاری باید آن را داشته باشد.

پشتیبانی به موقع و مناسب یکی از مهمترین نکات در انتخاب هر نرم افزاری است.

نرم افزار آموزشی باید سریع باشد تا حوصله‌ی کاربر را سر نبرد. نرم افزار ایده آل باید زمان آموزش استاندارد و حداقلی داشته باشد.

با این معرفی کوتاه به بررسی بهترین نرم افزارهای آموزشی می‌پردازیم.

بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

چرا به آموزش نوین نیاز داریم؟ ( معرفی 5 وسیله مورد نیاز مهم برای آموزش مجازی )

۶ برنامه از بهترین نرم‌افزارهای آموزش نقاشی به کودکان

How to Draw – Easy Lessons

در برنامه آموزش طراحی و با استفاده از آن همانند یک کلاس خصوصی از یک معلم هنر استفاده کنید. این نرم افزار به شما یاد می دهد که چگونه ده‌ها شی مختلف را بکشید و تصاویر شگفت انگیزی خلق کنید. در این برنامه به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارید، فقط شروع به طراحی کنید. با استفاده از آن می‌توانید سبک‌های مختلف نقاشی را امتحان کنید.


Practice Drawing: Portraits and Figures

اگر در حال یادگیری نقاشی هستید، می دانید که باید تمرین کنید. این برنامه صدها پرتره و ژست برای تمرین به شما می‌دهد. تنها چیزی که نیاز دارید یک مداد و یک تکه کاغذ است. ویژگی های فراوانی که این نرم افزار دارد میتواند به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک فراوانی کند.

آموزش نقاشی به زبان ساده

در این نرم افزار تعداد بسیار زیادی نقاشی به مرحله به مرحله برای سطح‌های مختلف آموزشی تهیه شده است. با استفاده از این نقاشی‌ها سعی کنید تا تبدیل به شخص بهتری در این زمینه شوید.

آموزش نقاشی همه چیز!

در برنامه با نقاشی 65 طرح مختلف را به صورت قدم به قدم آموزش می‌بینید. طرح‌های متنوعی از۵۰ کتاب های مختلف نقاشی انتخاب شده اند. این برنامه مناسب سن 10 سال به بالا است.

در این برنامه شما مجبور نیستید با اولین نقاشی شروع کنید. هر کدام از طرح‌ها را که می‌خواهید انتخاب کنید. موقعی که تصمیمتان را گرفتید مراحل را گام به گام دنبال کنید. به خاطر داشته باشد که اولین گام‌های درس‌ها تیره‌تر از آنچه مورد نیاز است، نشان داده شده‌اند و می‌توانید آنها را کمرنگ تر رسم کنید.

گام به گام رسم کنید

گام به گام یک برنامه کاربردی است. این برنامه حاوی دستورالعمل‌های گام به گام طراحی و چیدمان چهره است. این نقاشی هنر به شما اصول اساسی شخصیت طراحی برای مبتدی را نشان می دهد. این دستورالعمل طراحی ساده ترکیبی از دستورالعمل طراحی رسمی، تکنیک های نقاشی و برخی روش ها برای تبدیل آثار شما برای طراحی صفحه نمایش است.

Learn Drawing

Learn Drawing یک برنامه یادگیری کاربر پسند است که برای شما طراحی شده است تا افکار خلاقانه خود را از طریق هنر نقاشی بیان کنید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *