[smartslider3 slider="2"]

بهترین‌های گیف واتساپ WhatsApp

گیف واتساپ

امروز دیگر همه‌ی ما از واتساپ استفاده می‌کنیم. این امر دیگر تبدیل به عادتی شیرین برای همه‌ی ما شده است. واتساپ نیز برای جا نماندن از دیگران و به مانند دیگر پیام رسان‌ها قابلیت ارسال گیف را فعال کرده است. اما گیف چیست؟ چه موضوعاتی را در بر می‌گیرد و چه کاری انجام میدهد؟ بهترین‌های گیف واتساپ کدام است؟

چگونه از استیکرهای واتساپ استفاده کنیم؟

GIF چیست؟

اگر نمی‌دانید GIF چیست مطمعن باشید که حتما آن را دیده‌اید. GIF برگرفته از سه کلمه Graphic Interchange Format به معنی قالب مبادله گرافیک است.

GIF فقط یک فایل تصویری است مانند فرمت های JPEG یا PNG. از این فرمت‌ها تنها می‌توان برای ساخت تصاویر ثابت استفاده کرد، اما فرمت گیف از یک ویژگی خاص برخوردار است، از این فرمت می‌توان برای ایجاد تصاویر متحرک نیز استفاده کرد.

اما چرا می‌گوییم تصاویر متحرک؟ زیرا این فرمت واقعا فیلم نیست. این فرمت صدا ندارد و همچنین برای انیمشن نیز ساخته نشده است. این فرمت فقط چند عکس پشت سرهم است که نمایش داده می‌شوند.

این روزها GIF‌ها محبوبیت زیادی در بین همه مردم پیدا کرده‌اند. آنها به راحترین صورت احساسات و افکار ما را در چت‌ها نمایش می‌دهند. علاوه بر این سایت‌های فراوانی ایجاد شده اند و اشتراک گذاری این نمونه‌ها را برای ما آسان کرده‌اند. با استفاده از این گیف‌ها میتوان در توییتر، فیس بوک مسنجر تلگرام و واتساپ استفاده نمود.

گیف واتساپ را چگونه فعال کنیم؟

واتس آپ یکی از محبوب ترین پیام رسان‌های دنیای مجازی بشمار میرود. برنامه این امکان را به شما میدهد که پیام‌های خود را چه به صورت متنی و صوتی و چه به صورت تصویری ارسال نمایید. همانطور که گفته شد این امکان فراهم شده است تا در این پیام رسان نیز از گیف در پیام‌ها استفاده گردد. اما چگونه گیف واتساپ را فعال کنیم؟

در ابتدا وارد برنامه واتساپ شوید. سپس وارد یک صفحه چت شوید . حال ارسال ایموجی را انتخاب کنید.

گزینه GIF را انتخاب کنید تا وارد آن قسمت شوید.

با انتخاب گزینه جستجو در پایین صفحه می‌توانید متن یا ایموجی را وارد کنید تا مطابق با آن گیف‌های به شما نمایش داده شوند .

بهترین برنامه‌های گیف واتساپ

در این بخش به معرفی بهترین برنامه‌های گیف واتساپ می‌پردازیم.

GIF For WhatsApp

این برنامه Whatsapp تمام گیف های متحرکی را که می خواهید در اختیار شما قرار می دهد. در آخر می‌توان به مهمترین ویژگی های این برنامه اشاره نمود:

  • مجموعه‌ای زیبا از گیف‌ها در همه دسته‌ها.
  • مرتب سازی gif: جدید به قدیمی و قدیمی به جدید.
  • می توانید به لیست مورد علاقه خود چیزی اضافه کنید.
  • استفاده از آن کاملا رایگان و آسان است.

GIF2Sticker – Animated Sticker Maker for WhatsApp

بهترین ابزار برای ایجاد استیکرهای متحرک برای WhatsApp. با GIF2Sticker، می‌توانید ویدیوها یا GIF‌های خود را در چند مرحله ساده به استیکرهای متحرک تبدیل کنید:

  1. در ابتدا شما باید یک بسته برچسب جدید ایجاد کنید و نام و نویسنده آن را مشخص کنید.
  2. در گالری یک ویدیو یا GIF برای تبدیل به استیکر جستجو کنید.
  3. ویدیویی را که می خواهید تبدیل کنید به استیکر برش دهید.
  4. تمام شد! استیکر متحرک خود را برای اشتراک گذاری در واتس اپ خواهید داشت.


GIF Keyboard by Tenor

با این برنامه می‌توانید گیف یا ویدیوی مناسب را پیدا کنید تا دقیقاً آنچه را که می‌خواهید بگویید، مستقیماً از صفحه‌کلیدتان به‌صورت بصری خلاصه کنید. احساسات، شوخی درونی یا پاسخ هوشمندانه‌ای را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، بیان کنید.

یک نظر برای “بهترین‌های گیف واتساپ WhatsApp

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *