[smartslider3 slider="2"]

بهترین نرم افزارهای آموزش الفبای فارسی

آموزش الفبای فارسی

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین نرم افزارهای آموزش الفبای فارسی می‌پردازیم. امروزه به واسطه‌ی دنیای مجازی در نحوه یادگیری کودکان تغییرات قابل توجهی صورت گرفته است. اینکه کودکان مطالب مختلف و مهارت‌های زندگی را بیاموزند، مسئله بسیار مهمی است.

همچنین این موضوع که برای آموزش این مهارت‌ها از چه روشی استفاده کنند نیز بسیار اهمیت دارد. با ایجاد تغییرات بزرگی که دنیای مجازی به وجود آورده است، نحوه‎ی یادگیری کودکان نیز متفاوت تر از قبل شده است. به همین دلیل امروزه استفاده از نرم افزارهای آموزشی بسیار رواج پیدا کرده است.

برای مطالعه بیشتر مقاله 6 نرم افزار برای کمک به دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی را بخوانید.

نرم افزار‌های آموزش الفبای فارسی

همانطور که گفته شد در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین نرم افزارهای آموزش الفبای فارسی را برای کودکان دلبند شما معرفی نماییم. پس برای آشنایی با این برنامه‌ها در ادامه همراه ما باشید.

نرم‌افزار گوبی

این اپلیکیشن با بازی‌های مختلف به آموزش کودکان می‌پردازد. کاراکتر بامزه و جذاب گوبی و رنگ‌ها و تصاویر جذاب باعث شده که کودکان در هر سنی مجذوب این بازی شوند. این نرم افزار مناسب کودک 2 تا 7 ساله است. این نرم افزار با بازی به آموزش رنگ‌ها، اشکال، مفاهیم اندازه، شمارش اعداد، الفبا و آموزش کلمات می‌پردازد.

بچه‌ها الفبا حروف پیش و اول دبستان

یک برنامه اندروید عالی برای آموزش موزیکال الفبا است. آیا می‌خواهید فرزندتان را سرگرم کنید؟ دوست دارید همراه با بازی، خواندن و نوشتن الفبای فارسی را نیز بیاموزد؟

نرم افزار آموزشی بچه ها الفبا توسط گروه نرم افزاری آرمیک ساخته شده است. هدف آن آموزش الفبای فارسی به صورت جامع در قالب انیمیشن و بازی و سرگرمی به صورت تعاملی با کودک و همچنین تمرین‌های مختلف جهت کسب مهارت بیشتر کودکان سنین ۴ تا ۸ سال است.

آموزش موزیکال الفبا فارسی به کودکان

برنامه آموزش موزیکال الفبا فارسی به کودکان جزو برنامه‌های بدرد محبوب آموزشی کودکان است. ‏‏در این نرم افزار شاد کودکانه، با استفاده از شعرهای آهنگین، حروف الفبای فارسی به همراه تصاویر متحرک به کودکان آموزش داده می‌شود. با توجه به جذاب بودن هر بخش، بچه‌ها آن را چندین بار مرور می‌کنند و صدا و تصویر هر حرف را به خوبی فرا می‌گیرند.

بازى آموزش فارسى ۱

این برنامه که بیشتر حالت بازی دارد نیز از برنامه های عالی برای آموزش الفبا به کودکان است. بازی بسیار زیبای بادکنک بازی بچه‌ها را حتما مشغول خواهد کرد. در این بازی بچه‌ها الفبای فارسی، اعداد، حروف، رنگ‌ها و اشکال را به صورت کاملا ناخودآگاه بدون هیچ سختی یاد خواهند گرفت. همچنین شما مى‌توانید صداى تشویق را خودتان ضبط کنید.


الفبای فارسی کودکان (Farsi alphabet game)‏

الفبای فارسی کودکان، محصول شرکت پیکتیویا، یک بازی آموزشی و سرگرمی فوق العاده و رایگان برای کودکان سراسر دنیا جهت آموزش الفبای فارسی می‌باشد. شامل رو نویسی از دو شکل از حروف فارسی و چند تا بازی جذاب برای کودکان.

آموزش فارسی اول دبستان

در این برنامه حروف الفبا بر اساس متدهای آموزشی جدید و با استفاده از روش‌های جذاب در کلاس مجازی به کلاس اولی‌ها آموزش داده می‌شود. در این برنامه برای آموزش از مثال‌های متعددی استفاده می‌شود. آموزش‌ها در قالب انیمیشن‌ها و شبیه سازی محیط کلاس درس و با تدریس مربی برای کودکان عرضه می‌شوند.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *