[smartslider3 slider="2"]

بهترین نرم افزارهای شناخت افسردگی برای کودکان

شناخت افسردگی

افسردگی بر روی همه افراد متفاوت تأثیر می‌گذارد. چه با افسردگی عمیق، تنهایی، اندوه و یا استرس شدید که بر سلامت شما تأثیر می‌گذارد روبرو باشید، دسترسی آسان به کمک در مواقع ضروری بسیار مهم است. اگر علاقه‌مند به کشف روش‌های جدید برای مدیریت سلامت روان  کودک خود یا حتی خود هستید، بهترین نرم افزارهای شناخت افسردگی برای کودکان سال 2020 را بررسی کنید. در مقاله افسردگی در کودکان چگونه بروز میکند؟ بیشتر در این مورد بخوانید.

MindDoc نرم افزار شناخت افسردگی

این نرم افزار یک ارزیابی سلامت روانی ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما در قضاوت در مورد جستجوی درمان حرفه‌ای کمک کند. برخلاف سایر ارزیابی‌هایی که از شما می‌خواهند در 2 هفته خود را ارزیابی کنید، MindDoc از شما سوالات لحظه‌ای را در طول 14 روز برای سنجش رفاه احساسی شما می‌پرسد. به منظور تسهیل مکالمات این برنامه با یک متخصص طراحی شده است.

TalkLife

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای شناخت افسردگی برای کودکان TalkLife است. امروزه سلامت روان بیشتر مورد بررسی افراد قرار می‌گیرد. اگر به این امر توجه کافی نشود، می‌تواند بسیار برای شخص مشکل ایجاد نماید. در TalkLife فضایی امن برای صحبت علنی در مورد افسردگی با افرادی که به آن مبتلا می‌شوند وجود دارد. این ارتباط و پشتیبانی اجتماعی، مشابه گروه درمانی است. هزاران نفر از مردم منتظر هستند تا صحبت کنید و آنها بشنوند و به شما کمک کنند تا کمی کمتر احساس تنهایی کنید. اگر نگران حریم خصوصی هستید، اشتراک گذاری ناشناس نیز یک گزینه برای شما به حساب می‌آِید.

Daylio Journal 

آیا تا به حال توجه کرده‌اید که خلق و خوی شما در زمان‌های خاصی متغیر است؟ Daylio می‌تواند به شما کمک کند این روندها را زودتر مشخص کنید تا بتوانید تنظیمات مورد نیاز خود را انجام دهید. در برنامه محافظت شده با PIN، از گرافیک برای جزئیات فعالیت‌ها و خلق و خوی روزانه خود استفاده کنید، سپس برنامه را مشاهده کنید تا آمار و روندها را برای درک بهتر روحیه خود مشاهده کنید.

Youper

توسعه دهندگان برنامه قدرت هوش مصنوعی را در این دستیار برای مدیریت افسردگی به خوبی استفاده کردند. در این برنامه میتوانید با ربات چت کنید. این ربات از شما سوالاتی می‌پرسد که شما را تشویق می‌کند تا در مورد الگوها و رفتارهای فکری خود دوباره فکر کنید. این برنامه با توجه به پاسخ‌های شما، تکنیک‌هایی را که ممکن است در لحظه به آنها نیاز داشته باشید، راهنمایی می‌کند. سپس مکالمات و تعاملات شما را به معلوماتی آگاهی دهنده خلاصه می‌کند تا به شما در درک بیشتر از احساسات خود کمک کند.

Sanvello نرم افزار شناخت افسردگی

Sanvello یک برنامه ذهن آگاهی است که می‌تواند به شما کمک کند احساسات یا مشکلات خود را شناسایی کرده و سپس به سمت پذیرش و صلح حرکت کنید. این برنامه که توسط یک روانشناس طراحی شده است، به دلیل طراحی و سهولت استفاده مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در این نرم افزار از تکنیک‌های مفیدی مانند تجسم، مدیتیشن، ذهن آگاهی و آرامش عضلات را تمرین کنید.

Happify

یکی از بهترین نرم افزارهای شناخت افسردگی برای کودکان Happify است. بازی‌ها همه چیز را کمی سرگرم کننده‌تر می‌کنند. وقتی احساس افسردگی می‌کنید، سرگرمی دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. با این نرم افزار افسردگی، تحریک پذیری و استرس می‌تواند به سمت توانمندسازی حرکت کند.

CBT Tools for Healthy Living نرم افزار شناخت افسردگی

این برنامه برای ردیابی خلق و خو، فعالیت‌ها و اهداف روزانه طراحی شده است که گزارش نیز می‌دهد. بنابراین می‌توانید پیشرفت خود را به طور روزانه مشاهده کنید یا عادات یا افکار ناسالم را تصحیح کنید. گاهی حتی ممکن است متوجه نشوید پیشرفت شما را در جهت یک زندگی سالم مختل شده است. همچنین می‌توانید میزان عملکرد خود را ردیابی کرده و برای عادت‌ها و فعالیت‌های سالمی که هر روز انجام می‌دهید امتیاز دریافت کنید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *