[smartslider3 slider="2"]

امنیت در سایت‌های بازی را چگونه ایجاد کنیم؟

امنیت در سایت‌های بازی

تنظیم قوانین اساسی برای بازی در خانه ضروری است. اما به یاد داشته باشید که فرزندان شما می‌توانند از رایانه دوست خود استفاده نمایند، یا درکافی‌نت بازی کنند. شما به عنوان والدین باید برای کمک به محافظت از فرزندان خود، با آنها در مورد خطرات بازی‌های آنلاین صحبت کنید. به همین دلیل امنیت در سایت‌های بازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

همیشه آماده گوش دادن به کودک خود باشید و آنها را تشویق کنید تا تصمیم گیری عاقلانه‌ای در مورد بازی‌های آنلاین از خود داشته باشند. اثرات مثبت و منفی بازی بر فرزند خود را از نزدیک تحت نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید، بازی‌ها می‌توانند خشونت آمیز باشند و البته اغلب اعتیادآور هستند.

نکات مهم برای کودک در مورد امنیت

  • به کودک خود بیاموزید تا نکات زیر را حتما در زمان انجام بازی‌های آنلاین رعایت کند.
  • کودک باید از چت صوتی عاقلانه استفاده کند.
  • مراقب غریبه‌ها باشد. در حالی که هم غریبه ایمن و هم غریبه خطرناک وجود دارد بازهم آنها هنوز غریبه هستند. کودکان زیر 15 سال، فقط باید با افرادی که شخصاً آنها را می‌شناسند و مورد تأیید والدین هستند بازی کنند.
  • از نام واقعی خود استفاده نکنند.
  • هرگز اطلاعات شخصی در مورد خود یا بازیکن دیگر را اعلام نکنند.
  • به کودک بیاموزید بازیکنانی را که باعث ناراحتی آنها می‌شوند، بیرون بیندازند و به بزرگسالان مورد اعتماد بگویند.
  • رفتارهای نادرست یا نامناسب را گزارش دهند.

در مقاله با این 5 ویژگی دیگر نگران گوشی موبایل و امنیت کودکان خود نباشید. بیشتر در این مورد بخوانید.

وظایف والدین در خصوص امنیت در سایت‌های بازی

اینترنت بهترین دوست والدین برای به روز رسانی اطلاعات مربوط به ایمنی، ابزارها و ویژگی‌های بازی است. به عنوان والدین شما وظیفه دارید که قبل از بارگیری یا خرید بازی‌ها، رتبه بندی‌های بازی‌ها و برنامه‌ها را بررسی کنید تا از سن مناسب آنها مطمئن شوید.تمام نرم افزارها (سیستم امنیتی، سیستم عامل) را برای محافظت در برابر ویروس‌ها و جاسوس افزارها بروز نگه دارید.

وقت سرگرمی خود را با گذراندن وقت در کنار فرزند خود برای آشنایی با بازی انجام دهید. بچه‌ها عاشق آموزش والدین هستند و از تعامل لذت خواهند برد. در مورد تمام فعالیت‌های آنلاین کودک، با کودک خود فضای اعتماد ایجاد کنید. در مورد بازی‌هایی که انجام می‌دهند، تجربیات بازی آنها و افرادی که با آنها صحبت می‌کنند، مکالمات مداوم داشته باشید. از این فرصت‌ها استفاده کنید و گفتگوی ایمنی را جاری و مستمر نگه دارید.

گذرواژه خود را خصوصی نگه دارید. باور کنید یا نه، برخی از والدین از فرزند خود می‌خواهند کنترل والدین را تنظیم کند. این امر رسیدن به هدف را شکست خواهد داد.

محدود کردن دسترسی به مروگر وب، که دسترسی به اینترنت را برای کودک محدود می‌کند. همچنین ممنوعیت استفاده از دوربین هنگام بازی را در نظر بگیرید. محدودیت زمانی تعیین کنید. بازی می‌تواند اعتیادآور باشد، بنابراین محدودیت‌هایی را برای زمان و مدت زمانی که کودک می‌تواند بازی کند تعیین کنید. برای این امر می‌توانید از نرم افزارهای کنترل والدین مانند FamilySafe استفاده نمایید.

تعیین کنید که آیا فرزند شما به اندازه کافی برای چت صوتی بالغ است یا خیر. اگر نه، آن را خاموش کنید. توجه داشته باشید که ممکن است فرزند شما از طریق ویژگی‌های چت صوتی فحاشی کند یا سایر صحبت‌های نامربوط را ناخواسته را بشنود.

بدانید فرزند شما با چه کسانی بازی می‌کند. بازیکنانی را که فرزند شما می‌تواند با آنها بازی کند را به بازیکنان مورد تأیید والدین محدود کنید، یعنی بچه‌هایی که شما و فرزندتان می شناسید.

با عملکردهای جدید بازی که توسط بازی معرفی شده است ، همراه باشید زیرا اغلب تغییر می کند و می تواند فرزند شما را در معرض خطر قرار دهد.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *