[smartslider3 slider="2"]

پنج نرم افزار ضروری برای کودک مبتلا به اوتیسم

کودک مبتلا به اوتیسم

هر سال توسعه دهندگان و برنامه سازان برنامه‌های جدیدی را برای اوتیسم منتشر می‌کنند. این برنامه‌ها برای حمایت از جامعه اوتیسم با تمرکز بر نیازهای اجتماعی، ارتباطی، عاطفی، زبانی و سازمانی کودکان مبتلا در نظر گرفته شده است. قرار گرفتن در معرض برنامه‌های اوتیسم با کیفیت مناسب می‌تواند به طرق مختلف به کودک مبتلا به اوتیسم کمک کند. برنامه‌های با کیفیت بالا می‌توانند به کودکان درکسب اعتماد به نفس کمک کرده و آنها را در توسعه مهارت‌هایی مانند تصمیم گیری، ارتباطات، تعاملات اجتماعی و یافتن انگیزه برای بهبود و یادگیری کمک کنند.

نرم‌افزارهای مهم برای کودک مبتلا به اوتیسم

 در این مقاله، شما با برخی از بهترین برنامه‌های اوتیسم برای کودکان آشنا می‌شوید. در مقاله کودک اوتیسم و چگونگی استفاده از وسایل هوشمند بیشتر در این مورد مطالعه کنید.

نرم‌افزار Proloquo2Go

اگر به برنامه‌های ارتباطی برای کودکان مبتلا به اوتیسم علاقه دارید این نرم افزار یکی از بهترین برنامه‌ها برای کمک به کودکان اوتیسم است. این برنامه می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی روزانه مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار از توسعه مهارت‌های کلیدی زبان پشتیبانی می‌کند. کاربران مبتنی بر نمادها، یاد می‌گیرند که خود را با استفاده از ویژگی‌های نوآورانه که توسط دانش بالینی و تحقیقات کاربران پشتیبانی می‌شود، بیان کنند. برنامه کاملاً قابل تنظیم است و به شما امکان می‌دهد همه چیز را از واژگان گرفته تا ظاهر برنامه تغییر دهید.

نرم‌افزار i Create… Social Skills Stories

این برنامه مبتنی بر نیاز کودکان به یادگیری و نحوه تعامل در موقعیت‌های اجتماعی است. داستان‌ها با استفاده از ترکیبی از تصویر، صوت و متن برای توصیف یک رویداد یا مهارت ارائه می‌شوند. هدف این است که به کاربران کمک کنیم مهارت‌های کلیدی اجتماعی حود را تقویت کنند. با این برنامه می‌توانند آنچه را که یاد می‌گیرند برای توسعه روال‌های جدید به کار گیرند. همه مراحل قابل تنظیم هستند. این نرم افزار امکان می‌دهد عکس‌های شخصی و صفحات نامحدود را به داستان‌های خود وارد کنید.

نرم‌افزار Speech Blubs

این برنامه برای کودکان مورد تأیید درمانگران است. به کودکان مبتلا به اوتیسم اجازه می‌دهد تا زبان را با فعالیت‌های سرگرم کننده مبتنی بر گفتار فعال کنند. این برنامه تنها برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی نشده است و برای هر کودکی که دیر صحبت می‌کند در نظر گرفته شده است.

نرم‌افزار Otsimo برای کودک مبتلا به اوتیسم

Otsimo برنامه‌های آموزشی و گفتار درمانی ویژه‌‌ای را برای دستگاه‌های Apple و Android ارائه می‌دهد. ماموریت اوتسیمو کمک به کودکان برای رسیدن به مراحل مهم توسعه است. با بیش از 50 بازی برای انتخاب، می‌توانید تجربه فرزند خود را برای مطابقت با نیازهای منحصر به فرد او شخصی سازی کنید. گزارش پیشرفت در دسترس است تا والدین بتوانند پیشرفت را پیگیری کنند.

نرم‌افزار ABC Autismo

این نرم افزار به کودکان مبتلا به اوتیسم کمک می‌کند تا از طریق بازی‌های سرگرم کننده آموزش ببینند. این برنامه که به زبان‌های انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی موجود است، نقاط قوت ارتباطات و نقاط ضعف احتمالی کسانی را که در این طیف زندگی می‌کنند را برجسته می‌کند. هدف نهایی، کمک به افراد در هر سطحی است که با ایجاد مهارت‌های خود اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

در آخر باید بیان کرد که استفاده از استفاده از گوشی هوشمند به صورت زیاد و بیش از حد برای کودک ضررهای فراوانی دارد. از این رو باید از نرم افزارهای کنترل و نظارت کودک مانند FamilySafe استفاده نمود.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *