[smartslider3 slider="2"]

راهنمای ساخت اکانت دوم و سوم تلگرام و اضافه کردن آن ها به لیست اکانت ها

آموزش ساخت و اضافه کردن اکانت به تلگرام اصلی

برنامه تلگرام از نسخه 4.7 به بعد امکان ساخت اکانت دوم تلگرام را اضافه کرده است. با این قابلیت شما می توانید به طور همزمان سه اکانت تلگرامی را به طور همزمان در یک برنامه تلگرام فعال کنید. برای استفاده از هر یک از حساب ها می توانید در اکانت های مختلف سوئیچ کرده و از قابلیت های تلگرام به طور جداگانه استفاده کنید.

در ادامه قصد داریم در این رابطه بیش تر توضیح دهیم و نحوه ساخت اکانت دوم تلگرام را بدون نیاز به نصب برنامه های غیر رسمی و جانبی، آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی قابلیت ساخت اکانت دوم در تلگرام

در گذشته اگر فردی قصد داشتن چند اکانت تلگرام مجزا داشت، نیاز بود که از چند گوشی مختلف استفاده کرده و یا برنامه های غیر رسمی تلگرام از جمله پلاس، موبوگرام، طلاگرام و… را نصب کند. تلگرام بارها و بارها اعلام کرده است که هیچ برنامه غیررسمی را تایید نمی کند. همچنین هشدار داده است که برنامه های شبه تلگرام امنیت نداشته و احتمال هک تلگرام و سایر برنامه های گوشی را بالا می برند.

برای رفع نیاز کاربران و امکان داشتن چند اکانت مجزای تلگرام، قابلیت ساخت اکانت دوم و سوم در برنامه رسمی تلگرام اضافه شد. این قابلیت برای افرادی که می خواهند اکانت کاری شان را از اکانت شخصی شان جدا کنند مناسب است. اگر دو سیم کارت در تلفن همراهتان دارید و می خواهید برای هر دو شماره تان تلگرام نصب کنید، قابلیت ساخت اکانت دوم تلگرام برایتان مفید است.

مراحل ساخت و اضافه کردن اکانت ها در تلگرام

به منظور اضافه کردن اکانت جدید به تلگرام خود و مدیریت همزمان چند اکانت کافیست مراحل زیر را طی کنید:

مراحل ساخت و اضافه کردن اکانت ها در تلگرام
مراحل ساخت و اضافه کردن اکانت ها در تلگرام
  • وارد برنامه تلگرام شوید و بر روی علامت سه خط بالای صفحه کلیک کنید تا وارد منوی اصلی شوید.
  • در منوی اصلی نام اکانت فعالتان را می بینید. برای افزودن اکانت جدید لازم است که بر روی دکمه Add Account کلیک کنید.
  • وارد صفحه جدیدی می شوید که از شما خواسته است شماره اکانت جدیدتان را وارد کنید. در لیست Country کشور ایران را انتخاب کنید و در کادر شماره تلفن، شماره خود را بدون صفر اولیه وارد کنید.
  • با فعال کردن گزینه Sync Contacts، به تلگرام این اجازه را می دهید که مخاطبین گوشی تان را با مخاطبین اکانت تلگرام همگام کند. در صورتی که تیک این گزینه را بردارید، مخاطبین گوشی تان به اکانت جدید تلگرام اضافه نمی شوند.
  • بعد از پر کردن فیلدهای مربوطه بر روی علامت فلش ضربه بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.
  • کدی به شماره شما ارسال می شود که به منظور احراز هویت شماست. آن کد را در کادر تلگرام وارد کنید.
  • مرحله ساخت اکانت دوم در تلگرام به پایان رسید. حال لازم است که برای اکانت خود نام وارد کنید و با ضربه زدن بر روی آیکون تیک گوشه بالا و سمت راست صفحه وارد محیط کاربری تان شوید.
مراحل ساخت و اضافه کردن اکانت ها در تلگرام 2

برای افزودن حساب سوم در تلگرام لازم است همین مراحل را طی کنید تا اکانت بعدی تان نیز به تلگرام اضافه شود. برای ورود به هر یک از اکانت هایتان کافیست که وارد منوی اصلی تلگرام شوید و بر روی اکانت مورد نظر ضربه بزنید. محیط کاربری اکانت انتخاب شده بارگذاری می شود و شما می توانید در آن فعالیت کنید.

نکات مهم درباره داشتن دو یا چند اکانت در تلگرام

قبل از ساخت اکانت دوم در تلگرام، نیاز است تا چندین نکته مهم را بدانید:

  • قابلیت ساخت اکانت دوم تلگرام برای کاربرانی که نیاز به داشتن چند اکانت مجزا دارند بسیار کاربردی است. این قابلیت همچنین امنیت حساب های شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.
  • شما می توانید سه اکانت تلگرام را در یک شماره فعال کرده و بین آن ها سوئیچ کنید.
  • جهت دسترسی به اکانت دوم یا سوم، تنها کافی است به منوی اصلی مراجعه کنید و بر روی نام کاربری خود کلیک کنید و از منو ظاهر شده، اکانت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • تنظیمات و محیط برنامه ها در اکانت های مختلف متفاوت می باشد. در واقع هر اکانت می تواند به صورت جداگانه شخصی سازی شود.
  • با قابلیت Sync هنگام ساخت اکانت، این امکان وجود دارد که مخاطبین گوشی تان را به مخاطبین اکانت دوم یا سوم اضافه کنید.
  • با اضافه کردن اکانت دوم، مخاطبین اکانت اول شما متوجه این موضوع نمی شوند.
  • گیف ها و پیام های ذخیره شده هر اکانت، به همان اکانت محدود می شود و در اکانت دیگر وجود ندارد.

 سخن آخر

برنامه تلگرام این امکان را فراهم کرده است که افراد بتوانند با نسخه رسمی تلگرام، بیش از یک اکانت در گوشی خود داشته باشند. در این مقاله نحوه ساخت اکانت دوم و سوم در تلگرام را توضیح دادیم. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به نصب برنامه های شبه تلگرام نخواهید داشت. در صورتی که با طی کردن مراحل افزودن شماره، موفق به انجام این کار نشدید، این احتمال وجود دارد که ورژن تلگرام تان خیلی قدیمی باشد. برای استفاده از جدیدترین قابلیت های تلگرام بهتر است که برنامه تلگرام را به جدیدترین ورژن ارائه شده آپدیت کنید. همچنین نسبت به وصل بودن پروکسی یا وی پی ان خود اطمینان حاصل کنید.

قابلیت ساخت اکانت دوم تلگرام بیش تر برای افرادی مناسب است که نیاز به داشتن چند اکانت تلگرام دارند. در صورتی که می خواهید شماره تان را واگذار کنید و نیاز به پاک کردن حساب تلگرام دارید، می توانید از قابلیت تغییر شماره تلگرام استفاده کنید. با این کار می توانید اطلاعات حسابتان از جمله چت ها، فایل ها و تنظیمات را حفظ کرده و آن ها را به حساب جدید منتقل کنید. با تغییر شماره در تلگرام، حساب قبلی شما به طور کامل از سرور تلگرام حذف می شود.

اگر سوالی در خصوص فعال سازی اکانت دوم در تلگرام داشتید، لطفا در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *