[smartslider3 slider="2"]

بهترین برنامه‌ها برای ریکاوری گوشی اندروید

ریکاوری گوشی اندروید

آیا تا کنون برنامه‌ای را به صورت اتفاقی حذف کرده‌اید؟ طراحی سیستم عامل اندروید به صورتی انجام شده است که هرگز یک فایل اتفاقی حذف نشود؛ اما با این حال در هر لحظه امکان رخ دادن چنین اتفاقی وجود دارد. در چنین شرایطی استفاده  از برنامه‌های ریکاوری گوشی اندروید بهترین گزینه و در دسترس‌ترین راه‌حل ممکن است.

پیدا کردن یک نرم‌افزار مناسب و کاربردی و قابل اطمینان برای ریکاوری گوشی اندروید، کار واقعا دشواری است. بخصوص که در بسیاری از موارد این برنامه‌ها عملکرد مناسبی ندارند. بنابراین در این مطلب قصد داریم تا با بهترین برنامه‌های ریکاوری گوشی اندروید آشنا شویم.

شما می‌توانید از طریق ریکاوری داده‌های حذف شده را از حافظه داخلی و کارت حافظه بازیابی کنید. بازیابی اطلاعات از گوشی در شرایطی همچون شرایط زیر امکان پذیر است:

  • حذف ناخواسته فایل‌ها
  • آسیب ناشی از افتادن در آب
  • خرابی سیستم عامل
  • شکستن صفحه نمایش
  • روت شدن سیستم

بهترین روش‌های ایجاد امنیت در اندروید برای کودکان

برنامه ریکاوری گوشی اندروید Undeleter Recover Files & Data

اگر گوشی اندرویدی خود را قبلا روت کرده‌اید، بهترین برنامه ریکاوری اندروید برای شما Undeleter است. این برنامه می‌تواند تمامی فایل‌های حذف شده شما را دوباره ریکاوری کند. در واقع این برنامه بازیابی، تمام حافظه گوشی اندرویدی شما را با دقت زیادی جست‌وجو کرده و می‌تواند انواع مختلف فایل‌ها با فرمت‌های متفاوت را بازیابی کند.

بازیابی گوشی اندروید با  Tenorshare UltData

 Tenorshare UltData یک برنامه ریکاوری و یکی از بهترین نرم‌افزارهای بازیابی عکس است. در آماری که خود برنامه ارائه داده است، گفته می‌شود که بالاترین میزان موفقیت را در کارنامه خود داشته و با بیش از ۶۰۰۰ گوشی اندرویدی سازگار است. این برنامه ریکاوری امکان بازیابی تصاویر حذف شده و پیام‌های واتساپ را بدون نیاز به روت کردن گوشی فراهم کرده است.

برنامه ریکاوری گوشی اندروید  Recovery Software

از دیگر برنامه‌های ریکاوری اطلاعات گوشی اندروید می‌توان به Recovery Software اشاره نمود. این برنامه از بهترین‌های دنیای ریکاوری نیست. زیرا که تنها با آن می‌توان صوت و تصویر را بازیابی کرد؛ ولی قابلیت بازیابی دیگر برنامه‌ها را ندارد. اما قابلیت بازگرداندن اطلاعات قدیمی را دارد که از مزیت‌های مهم این برنامه بشمار می‌رود.

برنامه بازیابی اطلاعات Dumpster

برنامه های ریکاوری اندروید

برای بازیابی و برگرداندن فایل‌های از دست رفته در گوشی‌های اندرویدی، معمولا راه‌های سختی مانند استفاده از نرم‌افزارهای ریکاوری بر بروی رایانه وجود دارد. شما می‌توانید برای رهایی از این مسیر دشوار از نرم‌افزار بازیابی اطلاعات Dumpster بر روی خود گوشی اندرویدی استفاده کنید. اپلیکیشن اندرویدی Dumpster مراحل ریکاوری را بدون نیاز به رایانه و هر نرم‌افزار دیگری این عملیات را بر روی گوشی انجام خواهد داد.

Dumpst می‌تواند فایل‌های شما را که به پوشه Trash ارسال شده‌اند یا حتی فایل‌هایی را که به صورت مستقیم حذف شده‌اند را با همان کیفیت اصلی برای شما ریکاوری یا بازیابی کند.

در واقع می‌توان گفت مهمترین و بهترین قابلیت این برنامه بازیابی و برگرداندن اطلاعات  Recycle Bin است. تنها قابلیتی که در این برنامه ایجاد نشده است، امکان ریکاوری پیامک‌ها است. 

بیشترین قدرت این برنامه در بازگردانی فایل‌هایی است که به تازگی از روی گوشی شما حذف شده‌اند. برنامه Dumpster این امکان را به شما می‌دهد که در سریعترین زمان ممکن اطلاعات مورد نظر خود را بازیابی نمایید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *