[smartslider3 slider="2"]

واتساپ جی‌‌بی GBWhatsapp؛ دانلود نسخه جدید۲۰۲۱

واتساپ جی‌‌بی

آیا با واتساپ جی‌‌بی GBWhatsapp آشنایی دارید؟ آیا تا کنون با این برنامه کار کرده‌اید؟ این برنامه چه مزایا و معایبی را با خود به همراه آورده است؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوالات هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

واتساپ جی‌بی GBWhatsApp را می‌توان یکی از نسخه‌های غیر رسمی و پر کاربرد واتساپ دانست. این نسخه‌ی غیر رسمی علاوه بر ویژگی‌های واتساپ اصلی، ویژگی‌های اضافی و عالی را برای کاربران ایجاد کرده است. بر همین اساس می‌توان آن را نسخه بهتر و کاربردی تری نسبت به واتساپ اصلی دانست.

این نسخه پر کاربرد را می‌توان همزمان در کنار نسخه اصلی نصب نمود و از دو اکانت جدا لاگین کرد. در این برنامه پرطرفدار قابلیت‌هایی مانند ارسال فایل ویدئویی با حجم بالا یا ارسال همزمان بیش از 100 فایل تصویری و ویژگی‌های بسیار زیاد و مهم دیگری وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

برنامه GBWhatsApp با اضافه کردن ویژگی‌هایی که در نسخه اصلی نیست، خود را به یک پیام‌ رسان پرطرفدار تبدیل کرده است. این پیام رسان فقط در ایران بیش از چند صد هزار نصب فعال دارد.

ویژگی‌های مهم واتساپ جی‌‌بی GBWhatsApp ۲۰۲۱

  • داشتن گزینه‌ی حفظ حریم شخصی کاربران یکی از بهترین ویژگی‌های این نسخه‌ در آخرین بروزرسانی آن است. با این امکان به کاربران اجازه می‌دهد که از حریم شخصی خود حفاظت نمایند.
  • در واتساپ جی‌بی امکان ارسال فیلم با حجم۵۰ مگابایت به جای ۱۶ مگابایت که در واتساپ نسخه اصلی بود، امکان پذیر شده است.
  • امکان جالب دیگر در واتساپ جی‌بی ویژگی مخفی کردن آخرین بازدید واتساپ با حالت روح است. جی بی واتس اپ GB Whatsapp می‌تواند آخرین بازدید شما را ثابت نگهداری کند.
  • همچنین در این برنامه این امکان وجود دارد که گفتگویی را مخفی نمود. اما شما چگونه می‌توانید این گفتگوی مخفی شده را دوباره به حالت نمایش درآورید؟ابتدا روی کلمه WhatsApp بالای صفحه اصلی برنامه کلیک کنید. سپس بر روی گفتگو به حالت عادی و گفتگوی مخفی طولانی کلیک کنید و گزینه یا آیکون نمایش دادن را انتخاب نمایید.
  • از دیگر ویژگی‌های مفید این برنامه جلوگیری از تیک خوردن پیام‌های خوانده شده است.
  • یکی از امکانات خوب دیگر این پیامرسان دیدن فیلم بدون اینکه آن را دانلود کرده باشید، است.
  • جدا کردن پیام‌های لیست انتشار و عادی امکان دیگری است که واتساپ جی‌بی فراهم نموده است. با وارد شدن به تنظیمات پیشرفته، صفحه اصلی و خطوط، گزینه افزایش محدودیت باز ارسال پیام‌ها را فعال کنید.
  • در این برنامه گزینه‌های زیاد و متنوعی برای تغییر تم واتساپ وجود دارد. برای نمایش تم‌ها باید از فیلترشکن استفاده کنید.
  • گذاشتن وضعیت 7 دقیقه ای به جای 30 ثانیه نیز از دیگر ویژگی‌های اضافه شده در این برنامه عالی است. با وارد شدن به تنظیمات پیشرفته، صفحه اصلی، وضعیت‌ها و گزینه فعال کردن ویدیو 5 دقیقه ای در وضعیت یا استوری را فعال کنید.

به یاد داشته باشید که فقط کاربرانی که از نسخه های غیر رسمی استفاده می‌کنند می‌توانند وضعیت را به طور کامل مشاهده کنند.

آیا باید نگران امنیت خود در این برنامه باشیم؟

این واتساپ جدید از همان بیس‌های واتساپ اصلی استفاده می‌کند و کاربران نباید نگران امنیت اطلاعات خود در این واتساپ جدید باشند.

با دانلود آپدیت جی‌بی واتساپ جدید می‌توانید با دو شماره واتساپ را بر روی موبایل خود نصب داشته باشید.  در صورتی که در جی‌بی واتساپ از حساب اصلی خود در واتساپ استفاده کنید، ممکن است حساب شما توسط واتساپ بلاک شود. پس بهتر است از شماره دیگری در جی‌بی واتساپ استفاده کنید.

واتساپ جی‌‌بی نصب نمی‌شود!

گاهی نیاز است جهت نصب واتساپ جی‌بی و قبل از نصب آن حتما نسخه اصلی واتساپ را از روی گوشی خود پاک کنید. پس ابتدا نسخه پیشین را پاک کنید و سپس نسخه جدید را نصب کنید. همچنین گاهی ممکن است حافظه گوشی شما پر باشد، آن را چک کنید.

اضافه کردن استیکر به برنامه واتساپ جی‌‌بی

در ایتدا شما باید واتساپ رسمی را در کنار جی بی واتساپ نصب کنید، فعالسازی شماره در آن اجباری نیست. پس از آن جی بی واتساپ را حذف و دوباره آن را نصب کنید. حال استیکرها بدون مشکل اضافه می‌شوند.

چگونه از استیکرهای واتساپ استفاده کنیم؟

عدم ارسال پیام در واتساپ جی‌بی!

این مشکل به دلیل عدم تایید در سیاست‌های جدید حریم خصوصی واتساپ اتفاق می‌افتد، برای رفع این مشکل حتما مسیر زیر را بررسی کنید.

  • اگر نمی‌خواهید پیام‌ها و گفتگوهایتان حذف شوند از آنها نسخه پشتیبان بگیرید.
  • برنامه را دوباره نصب کنید.
  • نسخه پشتیبان را بازیابی کنید.
  • در صفحه مربوط به سیاست‌های حریم خصوصی واتساپ، حتما گزینه تایید Accept را انتخاب کنید.

آخرین آپدیت GBWhatsApp در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ منتشر شد و در دسترس عموم قرار دارد؛ برای دانلود اینجا کلیک کنید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *