[smartslider3 slider="2"]

استیکر صبح بخیر واتساپ

استیکر صبح بخیر واتساپ

استیکر صبح بخیر واتساپ از موارد مورد علاقه‌ی استفاده کنندگان این برنامه به شمار میرود. در این مطلب سعی داریم تا در این مورد بیشتر صحبت کرده و از فواید واتساپ اطلاعات خوبی را با یکدیگر درمیان بگذاریم.

چگونه از استیکرهای واتساپ استفاده کنیم؟

تنظیمات مهم در واتساپ

ابتدا به بررسی۴ نکته از مهمترین نکات در مورد این برنامه می‌پردازیم.

غیر فعال کردن پیام رسیدن برای پیام‌های خوانده‌شده

به صورت پیش‌فرض این امکان در واتساپ وجود دارد که علامت رسیدن مطالب خوانده‌شده را برای کاربران ارسال می‌کند. با این عمل آنها متوجه دیدن متن توسط خواننده خواهند شد. اما اگر شخصی بخواهد ناشناس باقی بماند، امکان غیر فعال کردن این حالت وجود دارد.

برای انجام این کار، علامت سه نقطه در سمت راست را زده و وارد تنظیمات Settings شوید. سپس از بخش Account ، گزینه Privacy را انتخاب کنید. حال تیک گزینه Read Receipts را بردارید. به یاد داشته باشید با انجام این کار، همین حالت و دریافت رسید نیز برای شما غیر فعال می‌شود.

به‌روزرسانی استاتوس 

برای استفاده از این ویژگی و بروزرسانی استاتوس، وارد بخش Status شده و Update Status را انتخاب کنید. سپس می‌توانید عکسی از گالری گوشی انتخاب کرده و یا از طریق خود برنامه عکس جدید بگیرید.

ارسال گروهی پیام‌ها

در زمانی که قصد ارسال پیام خاصی برای مجموعه‌ای از افراد را دارید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی می‌توانید با لمس Menu، گزینه New broadcast را انتخاب کرد. در آی او اس نیز می‌توان مستقیما Broadcast Lists را انتخاب کرد. Broadcast یکی از کاربردی‌ترین قابلیت های واتس اپ است که باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی می‌شود.

تماس صوتی

واتساپ از قابلیت‌هایی همچون تماس صوتی و تماس تصویری پشتیبانی می‌کند. کاربران با ورود به بخش Calls، دکمه موجود در صفحه را لمس و مشغول گفتگوی صوتی یا تصویری می‌شوند.

استیکر صبح بخیر واتساپ

ما از واتساپ هر روز برای انتقال اطلاعات و گفت و گو با دیگران استفاده می‌کنیم. استیکر صبح بخیر واتساپ نیز یکی از همین راه‌ها است.

صبح بخیر گیف و تصاویر

این برنامه بهترین مجموعه از تصاویر و گیف‌های صبح بخیر و نقل قول های الهام بخش را دارد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید گیف‌های متحرک و پیام‌هایی زیبایی را برای دوستان و عزیزانتان آرزو کنید. این برنامه مجموعه ای عالی از پیام های عاشقانه برای زن و شوهر و آرزوهای روشن و گرم برای روشن کردن روز شما و دوستانتان دارد.

Good Morning

برنامه حاوی زیباترین تصاویر صبح بخیر و پیام‌ها و متن‌های آمیخته با کلمات زیبا است. تصاویر گیف صبح بخیر آمیخته با عشق، گل رز، دوستی و اطمینان خاطر برای همه عزیزان، خانواده و دوستان در هر روز صبح به آنها روحیه‌ای شاد و تازه خواهد داد. در این برنامه بیش از 4000 عکس از زیباترین تصاویر صبح‌گاهی و پیام‌های صبح بخیر فوق العاده را خواهید دید.

Good Morning & Flowers – Images Gifs 2021

برنامه ای که شامل آرزوهای صبح و نقل قول های صبحگاهی فوق العاده برای ارسال آرزوهای صبح به یکدیگر است. این نرم افزار شامل بسیاری از تصاویر و گیف های گل زیبا برای شما و دوستان است.

gif صبح بخیر و تصاویر

هر روز صبح برای همه شما یک صبح بخیر بسیار عالی آرزو می‌کند. این برنامه مجموعه‌ای از gif صبح بخیر، تصاویر و نقل قول ها دارد. در این برنا مه میتوانید به سرعت با gif و تصاویر را آنگونه که نیاز دارید مرتب کنید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *