[smartslider3 slider="2"]

چگونه از راه دور به مخاطبین گوشی کودک دسترسی داشته باشیم؟

مخاطبین گوشی کودک

برنامه‌های کنترل والدین نرم افزارهایی هستند که طراحی شده‌اند تا به والدین در نظارت فرزندانشان، تماس‌ها و پیام‌ها، محدود کردن مرورگرها در برابر محتوای نامناسب و محدودیت استفاده از گوشی‌های هوشمند کمک کنند. ویژگی‌هایی که این برنامه‌ها دارند، والدین را قادر می‌سازد تا خطرهای احتمالی که فرزندانشان را تهدید می‌کنند شناسایی و با آن‌ها مقابله کنند. کنترل مخاطبین گوشی کودک یکی از مهمترین نکاتی است که شما باید به عنوان والدین و مسئول امنیت کودک در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید.

اگر شما در زمان ورود به اتاق کودک متوجه شدید که کودکتان به سرعت صفحه نمایش خود را از دید خارج می‌کند، احتمالا در حال پنهان کردن چیزی از شما است. این امر می‌تواند مهمترین علامت باشد که فرزند شما دچار شرایط بدی شده است. در این صورت استفاده از برنامه‌های کنترل تلفن‌های هوشمند و یا تبلت‌ها بهترین راه ممکن برای با خبر شدن از اتفاقاتی است که درون گوشی کودک رخ می‌دهد.

به صورت کلی این برنامه‌ها نمی‌توانند همه کارها و مسئولیت‌های شما را برایتان انجام دهند، اما با استفاده از آن‌ها می‌توانید در مورد کارهایی که باید و نباید انجام دهند با کودکان خود صحبت کنید، نحوه عملکرد خود را توضیح دهید و به آنها بگویید تلفن همراه و تبلت آن‌ها را کنترل خواهید کرد.

طبق بررسی‌های صورت گرفته تنها 8 درصد از افرادی که با ابزارها و برنامه‌های کنترل والدین آشنایی دارند، از این ابزارها استفاده می‌کنند. حال وقت آن رسیده است که از امکانات بسیار زیاد این نرم افزارهای کاربردی استفاده نمایید تا از کودک خود در مقابل خطرات محافظت نمایید. همیشه به یاد داشته باشید که این برنامه‌های کنترلی برای ترویج همکاری بین کودکان و والدین طراحی شده است.

کنترل و نظارت بر مخاطبین گوشی کودک

شناخت مخاطبین گوشی کودک امری بسیار مهم و ضروری برای هر والدی بشمار میرود. شما باید برای شناخت و اطلاع از حلقه اجتماعی فرزندان خود به مخاطبین تلفن آنها توجه کنید. برای این که به تمامی مخاطبین ذخیره شده در تلفن و تبلت آنها دسترسی داشته باشید، نیاز به استفاده از نرم افزارهای کنترل والدین دارید.ویژگی نظارت بر مخاطبین تلفن در نرم افزار FamilySafe به شما امکان می‌دهد که تمام مخاطبین ذخیره شده و میزان تماس‌ها و پیام‌ها را در دستگاه‌ تلفن همراه خود را مشاهده کنید.

به این ترتیب، شما می‌توانید اطلاعات دست اول در مورد حلقه اجتماعی فرزندان خود داشته باشید. حتی می‌توانید اگر آدرس‌های ایمیل ذخیره شده است، آنها را با مخاطبین مرتبط مشاهده کنید. می‌توانید نام و شماره تلفن ذخیره شده برای هر ورودی مخاطب ذخیره شده را در دستگاه تلفن همراه فرزندان خود بررسی کنید. با این امکان دیگر وقتی فرزند شما مخاطب جدیدی اضافه می‌کند از آن اطلاع خواهید داشت.

در این صورت است که می‌توانید برای مراقبت از کودک خود به نام تمامی افرادی که با در ارتباط هستند دسترسی کامل داسته باشید . با این امکان می‌توانید افراد مشکوک را شناسایی کرده و از رخ دادن اتفاقت ناگوار برای کودتان جلوگیری نمایید.

مدیریت فهرست مخاطبین در iPhone

امروزه والدین نگران استفاده زیاد فرزندان خود از تلفن‌های هوشمند هستند. اپل اقداماتی را برای کنترل بیشتر والدین بر نحوه و زمان استفاده فرزندان از دستگاه‌های هوشمند، انجام داده است. اگر کودک شما از کاربران iPhone است، باید از داشتن برتری نسبت به سایر کاربران تلفن‌های هوشمند خوشحال باشید. در مقاله آسان‌ترین راه برای کنترل برنامه‌های iPhone کودک چیست؟ بیشتر در این مورد بخوانید.

در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید لیست مخاطبین فرزند خود را مدیریت کرده و افراد را از مخاطبین iPhone کودک خود حذف کنید.

  • به  Settings و سپس Screen Time بروید.
  • children در Apple family را انتخاب کنید.
  • در دستگاه‌های آنها، می‌توانید Screen Time control را تنظیم کنید.
  • Communication Limits option را پیدا کنید.
  • Everyone یا کسی می‌خواهید فرزندانتان با او در زمان مجاز تعیین شده ارتباط برقرار کند را انتخاب کنید.

برای کنترل بیشتر نیز می‌توانید لیست تماس کودک خود را ویرایش کنید. اگر از هیچ یک از مخاطبین فرزند خود خوشتان نمی‌آید و نمی‌خواهید با فرزند شما ارتباط برقرار کنند، کافی است لیست مخاطبین او را ویرایش کرده و مخاطبی را از آن حذف کنید.

  • به profile آنها در Screen Time بروید.
  • Manage (a specific) Contact را انتخاب کرده و سپس به contact’s name بروید.
  • این درخواست را در دستگاه فرزند خود تأیید کنید.
  • اکنون با simply adding or deleting people مخاطبین آنها را ویرایش کنید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *