[smartslider3 slider="2"]

ضبط پخش زنده و چت‌های ویدئویی در آپدیت جدید تلگرام Telegram 8.0.1  

آپدیت جدید تلگرام

تلگرام Telegram به عنوان محبوب‌ترین مسنجر کاربران ایرانی و همینطور از محبوب‌ترین مسنجرهای جهان با بیش از 500 میلیون کاربر در حال کار کردن است. تلگرام بر روی بسیاری از سیستم عامل‌های محبوب قابل نصب است. در این مقاله به بررسی آپدیت جدید تلگرام می‌پردازیم.

از بهترین خصوصیات تلگرام این است که با لاگین کردن در اکانت تلگرام تمام نسخه‌های اکانت به صورت هماهنگ با یکدیگر کار خواهند نمود. امکان ارسال متن، تصاویر، ویدئو و فایل‌های مختلف با فرمت‌های مختلف به سادگی در تلگرام وجود دارد. همچنین فضای ابری کاملا رایگانی برای هر کاربر در تلگرام جهت ذخیره فایل‌هایش در آن، ایجاد شده است. از ویژگی‌های خوب دیگر تلگرام پشتیبانی از فایل‌های با حجم بالا تا ۱ گیگ می‌باشد.

 ویژگی‌های مهم تلگرام

سرعت

تلگرام سریع ترین برنامه پیام رسانی در بازار است که افراد را از طریق یک شبکه توزیع شده منحصر به فرد از مراکز داده در سراسر جهان به هم متصل می‌کند.

همگام سازی

شما می‌توانید به طور همزمان از تمام تلفن‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌های خود به پیام‌ها دسترسی پیدا کنید. برنامه‌های تلگرام مستقل هستند، بنابراین نیازی به اتصال تلفن خود به دستگاه دیگر را ندارید. همچنین شما به عنوان کاربر می‌توانید شروع به تایپ در یک دستگاه کنید و پیام را از دستگاه دیگر به پایان برسانید. از این امر مطمعن باشید دیگر هرگز اطلاعات خود را از دست نخواهید داد.

فضای نامحدود

کاربر می‌تواند رسانه‌ها و فایل‌ها را بدون هیچ گونه محدودیتی در نوع و اندازه آنها ارسال کند. کل سابقه چت نیازی به فضای دیسک در دستگاه شما ندارد و تا زمانی که به آن نیاز دارید به طور ایمن در ابر تلگرام ذخیره می‌شود.

امنیت

تلگرام ماموریت خود را برای ارائه بهترین امنیت همراه با سهولت استفاده قرار داده است. همه چیز در تلگرام، از جمله چت‌ها، گروه‌ها، رسانه‌ها و غیره رمزگذاری می‌شود. در مقاله آیا امنیت کودک در تلگرام به درستی تأمین می‌شود؟ بیشتر در مورد این موضوع بخوانید.

قابل اعتماد

تلگرام برای ارائه پیام‌ها مطمئن‌ترین سیستم پیام رسانی است که تا کنون ساخته شده است. حتی در ضعیف ترین اتصالات تلفن همراه نیز کار می‌کند.

سرگرم کننده

تلگرام دارای ابزارهای قدرتمند ویرایش عکس و ویدئو، برچسب‌ها و ایموجی‌های متحرک، موضوعات کاملاً قابل تنظیم برای تغییر ظاهر برنامه است.

سادگی

در حالی که مجموعه‌ای بی‌سابقه از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، بسیار ساده و کاربردی طراحی شده است.

حریم خصوصی

تلگرام حریم خصوصی را جدی می‌گیرد و هرگز به هیچ شخص ثالثی اجازه دسترسی به داده‌ها را نمی‌دهد. شما می‌توانید هر پیامی را که برای هر دو طرف ارسال یا دریافت کرده‌اید، در هر زمان و بدون ردیابی حذف کنید.

برای علاقه مندان به حریم خصوصی، تلگرام چت‌های محرمانه را ارائه می‌دهد. پیام‌های چت محرمانه را می‌توان طوری برنامه ریزی کرد که به طور خودکار در هر دو دستگاه تخریب شود. به این ترتیب می توانید انواع محتویات ناپدید شده، پیام‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و حتی فایل‌ها را ارسال کنید. چت‌های محرمانه از رمزگذاری End-to-End استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که پیام فقط توسط گیرنده مورد نظر خوانده می‌شود.

آپدیت جدید تلگرام Telegram

آپدیت جدید تلگرام به شما امکان می‌دهد امکانات مختلفی را برای چت‌های فردی تنظیم کنید. احساسات خود را با عزیزان خود با استفاده از ایموجی‌های تعاملی با جلوه‌های تمام صفحه به اشتراک بگذارید. رسیدهای دقیق مطالعه را به صورت گروهی مشاهده کرده و پخش زنده ویدئو و صدا را ضبط کنید.

تم‌های چت

برای هر چت خصوصی شخصی، یکی از 8 تم از پیش تعیین شده جدید را انتخاب کنید.

برای انتخاب موضوع، روی سربرگ چت> ⋮> “تغییر رنگ” ضربه بزنید.

هر دو شرکت کننده در چت موضوع مشابهی را مشاهده می‌کنند.

هر موضوع جدید دارای حباب‌های پیام شیب رنگارنگ، پس زمینه‌های متحرک زیبا و الگوهای پس زمینه منحصر به فرد است.

همه تم‌های چت دارای نسخه روز و شب هستند و از تنظیمات کلی حالت شما پیروی می‌کنند.

ایموجی تعاملی

برخی از ایموجی‌های متحرک اکنون دارای جلوه‌های تمام صفحه هستند.

? ? ? ? ❤ یا ❤️ را به هر چت خصوصی ارسال کنید، سپس روی ایموجی متحرک ضربه بزنید تا جلوه آغاز شود.

اگر شریک چت شما نیز چت را باز کرده باشد، هم جلوه‌ها را خواهید دید و هم ارتعاشات را همزمان احساس خواهید کرد.

نمایش رسیدها را در گروه‌های کوچک بخوانید.

یکی از پیام‌های خروجی خود را در گروه‌های کوچک انتخاب کنید تا ببینید چه کسی اخیراً آن را مشاهده کرده است.

برای حفظ حریم خصوصی، رسیدهای خوانده شده فقط 7 روز پس از ارسال پیام ذخیره می‌شوند.

ضبط پخش زنده و چت‌های ویدئویی

ویدئو و صدا را از پخش زنده در گروه یا کانال خود ضبط کنید.

شما می‌توانید مدیران می‌توانند ضبط را از منوی تنظیمات (⋮) شروع کنند.

به عنوان کاربر می‌توانید ضبط در حالت عمودی یا افقی را انتخاب کنید.

ضبط‌های تمام شده به پیام‌های ذخیره شده سرپرست ارسال می‌شوند و می‌توانند به راحتی به اشتراک گذاشته شوند.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *