[smartslider3 slider="2"]

معرفی بهترین کانال‌های تلگرام برای رشد هوش کودک

تلگرام به عنوان یک نرم‌افزار پیام رسان محبوب و پر کاربرد، علاوه بر امکان رد و بدل کردن پیام، متن، ویدیو، فایل و … دارای امکاناتی نظیر، چت گروهی، کانال و گفتگوی محرمانه است. این نرم‌افزار قابلیت‌های فراوانی دارد که همگی برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره ایجاد شده‌اند.

در این مقاله برای رشد هوش کودک تعدادی از بهترین‌های کانال تلگرام موجود، جمع آوری شده است. این امر به منظور رفاه حال والدین صورت گرفته است. به امید اینکه در راه رشد و افزایش هوش کودک خودت از آنها استفاده نمایند. در مقاله آیا امنیت کودک در تلگرام به درستی تأمین می‌شود؟ در مورد این موضوع نیز بخوانید.

بهترین‌ها از کانال تلگرام برای کودک

تغذیه کودک

کانال تلگرام تغذیه‌ی کودکان یکی از کانال‌های موجود است. در این کانال تلگرامی به بررسی مفیدترین و بهترین غذاهای موجود و مورد نیاز کودکان پرداخته می‌شود. علاوه بر این در این کانال نکات مهمی در مورد رشد کودک نیز بیان می‌شود.

تربیت و خانواده

کانال تلگرام تربیت کودک و نوجوان ⁦ نیز یکی از کانال‌های مفید برای تربیت و آموزش کودک و نوجوان بشمار میرود

در کانال مهد کودک ما کودک با آموختن با محتوای مفید آموزشی یادمی‌گیرد تا چگونه با چالش‌های مهم زندگی روبرو شود. در این کانال آموزش دقیقا مانند یک مهدکودک واقعی برای کودکان سرگرمی ایجاد شده و با طی کردن روال آموزش، کودک می‌تواند از امکانات این کانال کمال استفاده را ببرد.

در کانال بهترین مادر دنیا & کودک شاد مهمترین نکات داشتن روابط مادر و فرزندی بیان می‌شود.

در کانال مجله کودک و خانواده ایران تابش روش‌های استفاده خلاقانه از وسایل و ساخت کاردستی‌های آموزنده آموزش داده می‌شود.

در کانال دانشنامه فرزند کلیه اطلاعات پیرامون موضوع خانواده و نگهداری از کودک مورد بررسی کامل قرار گرفته می‌شود. در این کانال اطلاعات کاملی در مورد دوران بارداری، دوران نوزادی و دوران کودکی در اختیار کودک قرار می‌گیرد.

کانال کودک آنلاین باهدف اطلاع‌رسانی در زمینه‌های بارداری، مراقبت از نوزادان و کودکان و ارتقای سلامت خانواده‌ها به وجود آمده است. در این کانال نکات بسیار مهمی در مورد تمامی این زمینه آموزش داده می‌شود.

کانال دورهمی مامانا یکی از کانال‌های مخصوص مادران است که در آن به گفتگو در مورد کودکان و مسائل پیرامون فرزندپروری پرداخته می‌شود. این کانال با ایجاد رابطه بین مادران جوان به آنها در زمینه‌ی رشد و پرورش کودکان کمک می‌نماید.

کانال روانشناسی کودک به بررسی نکات مهم شخصیتی در و آموزش نکات مهم زندگی می‌پردازد. این کانال با مطرح کردن سوالات اساسی در مورد مسائل پیرامون کودک و نوجوان به بررسی آنها می‌پردازد.

شعر و قصه

کانال شعر و قصه کودکانه از کانال‌های موجود برای کودکان است. این کانال که محتوای بسیار خوبی برای کمک به هوش کودک دارد. در این کانال همراه با خواندن شعرها و قصه‌های کودکانه درس‌هایی نیز برای رشد کودک در لابه‌لای آنها بیان می‌شود.

کانال ادبیات کودکان به بررسی کتاب‌های کودکان و نوجوانان می‌پردازد. در این کانال می‌توان کتاب‌های بسیاری را به صورت رایگان دانلود نمود. همچنین این کانال با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مربوط به بخش کودکان می‌تواند کمک خوبی برای والدین علاقه‌مند به این دنیای بی‌پایان کتابخوانی باشد.

کانال موسسه پژوهشی کودکان دنیا نیز از دیگر فعالان در بخش آموزش و تربیت کودک است. در این کانال به بحث در مورد فلسفه زیستی کودکان و سخنان بزرگان و رهنمود‌های آنها پرداخته می‌شود.

در کانال کلیپهای کودکانه نویسنده به ارائه کلیپ‌های کودکانه می‌پردازد. از همین رو این کانال، کانالی پر از شادی، سرگرمی، آموزشی و جدیدترین انیمیشن‌ها برای کودکان بشمار می‌رود.

کانال توت فرنگی و آهنگ های شاد کودکانه همانطور که مشخص است به معرفی آهنگ‌های شاد کودکانه می‌پردازد.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *