[smartslider3 slider="2"]

معرفی بهترین نرم افزار کنترل اینستاگرام از راه دور

معرفی نرم افزار کنترل اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین برنامه های شبکه اجتماعی بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد. به طور قانونی اینستاگرام تلاش دارد که کاربران آن 18 سال و بالاتر باشند؛ با این وجود می بینیم که بسیاری از کودکان زیر ده سال نیز در این برنامه فعالیت دارند. نرم افزار کنترل اینستاگرام می تواند به والدین کمک کند تا رفتار فرزندشان در اینستاگرام یا سایر پیام رسان ها یا شبکه های اجتماعی را بررسی کنند.

در واقع ما در این مقاله در رابطه با روش های کنترل اینستاگرام از جمله روش غیرقانونی هک کردن اینستاگرام و روش قانونی نظارت بر اینستاگرام توسط والدین صحبت خواهیم کرد. در انتها نمونه ای از بهترین نرم افزار کنترل اینستاگرام ایرانی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با تعرفه مناسب و امکانات بی نظیر این برنامه را تهیه کنید. با ما همراه باشید.

راه های کنترل اینستاگرام

برای نظارت بر اینستاگرام دیگران دو راه وجود دارد: راه اول اینکه بدون اجازه، حساب اینستاگرام دیگری را هک کنیم. این کار از نظر قانونی در سراسر دنیا جرم محسوب می شود و بهتر است از آن اجتناب کنید. راه دوم که یک راه حل قانونی است مخصوص والدینی است که فرزند زیر 18 سال دارند و می خواهند بر حساب اینستاگرام فرزندشان نظارت کنند. در ادامه ما در رابطه با هر دوی این روش ها توضیح می دهیم تا شما بتوانید بهترین نرم افزار کنترل اینستاگرام را انتخاب کنید.

کنترل از طریق هک اینستاگرام

هک کردن اکانت اینستاگرام یکی از راه هایی است که افراد با آن می توانند به اکانت اینستاگرام شما نفوذ کرده و بر فعالیت های شما نظارت کنند. با اینکه نفوذ به حساب های شخصی افراد جرم محسوب می شود اما خیلی ها این کار را انجام می دهند. برخی از هکرها به حساب دیگران نفوذ می کنند و برای برگرداندن حساب به صاحب اصلی اش درخواست وجه زیادی می کنند. برخی از افراد نیز برای اینکه از کارهای همسرشان مطلع شوند به هکرها هزینه ای را در ازای هک کردن حساب همسرشان پرداخت می کنند.

در مقاله ای تحت عنوان روش های هک اینستاگرام به توضیح روش های هک کردن اینستاگرام پرداختیم. معمول ترین روش ها برای هک کردن حساب اینستاگرام افراد، آلوده کردن گوشی به بدافزارهایی از جمله کیلاگر و تروجان می باشد. این بدافزارها باعث می شوند که هکر از طریق آن ها پسورد اینستاگرام شما را به دست بیاورد.

نرم افزار کنترل اینستاگرام غیرقانونی
هک اینستاگرام یا سایر حساب های کاربری اینترنتی نقض نقض حریم شخصی بوده و قابل پیگیری قانونی است.

اپلیکیشن های شبه اینستاگرام یا برنامه های غیررسمی همچون دانلود استوری اینستاگرام، دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، آنفالویاب و… همگی می توانند حاوی کدهای مخرب و بدافزار باشند. هکر می تواند مدت ها در حساب شما لاگین باشد و دایرکت های شما را چک کند.

توصیه می کنیم که برای افزایش امنیت حساب اینستاگرامتان به مقاله مربوطه مراجعه کنید تا بتوانید با راهکارهای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام که توضیح داده ایم امنیت حسابتان را بالا ببرید.

نرم افزار کنترل اینستاگرام قانونی

تا این جا گفتیم که جاسوسی بر حساب افراد جرم محسوب می شود و می توان با مراجعه به پلیس فتا شکایت نامه تنظیم کرد. اما سوال اصلی این است که آیا امکان نظارت بر اینستاگرام دیگران به صورت قانونی وجود دارد؟ جواب بله است.

سن استفاده از موبایل و اینترنت در سراسر دنیا کاهش پیدا کرده است و این موضوع برای والدین در جهت تربیت کودک و کنترل فرزند نوجوانشان مشکلاتی ایجاد می کند. متاسفانه کودکان در سنین کم توانایی تحلیل بالایی ندارند و ممکن است گشت و گذار در فضای اینترنت و ارتباط با افراد ناشناس مشکلاتی را برایشان ایجاد کند. مشکلاتی مثل لو دادن اطلاعات کاملا خصوصی که در ادامه باعث شود افراد سودجو از آن ها اخاذی کنند.

حتی مواردی مشاهده شده است که گروه سرقت با یک آیدی تقلبی سعی در ایجاد رابطه دوستانه با نوجوان داشته و مدتی بعد پس از جلب اعتماد نوجوان با او در رابطه با مسائل خصوصی صحبت می کردند. نوجوان در رابطه با برنامه خانواده اش برای سفر آخر هفته با دوست مجازی اش صحبت کرده و سارقین از فرصت خالی بودن خانه برای دزدی استفاده کرده اند. در واقع سارقین از قبل با ارتباطی که با فرزند خانه گرفته بودند به دنبال فرصتی برای دزدی بوده اند که این هدف محقق شده است.

نرم افزار کنترل اینستاگرام قانونی
نرم افزار کنترل اینستاگرام به منظور نظارت بر فعالیت های فرزندان زیر 18 سال در اینستاگرام ارائه شده است.

برای کمک به والدین در جهت نظارت بر فرزند نرم افزارهایی در سراسر دنیا طراحی و ارائه شده اند که به آن ها نرم افزار نظارت و کنترل بر فرزندان گفته می شود. نمونه های خارجی از این برنامه های نظارتی وجود دارد اما با توجه به دلاری بودن اشتراک و انگلیسی زبان بودن پنل و پشتیبان ها ممکن است در استفاده از این برنامه ها به مشکل بربخورید.

نمونه های مشابه ایرانی می توانند به همان میزان نیاز شما را مرتفع کنند. استفاده از نرم افزار کنترل اینستاگرام کاملا قانونی می باشد و می توان از آن برای نظارت بر فرزند زیر 18 سال استفاده کرد. در ادامه ما نمونه ای از نرم افزار کنترل اینستاگرام ایرانی که به همین منظور تولید شده و امکانات کاملی دارد را معرفی می کنیم.

امکانات برنامه فمیلی سیف     

فمیلی سیف سامانه ای است که شما با استفاده از آن می توانید نه تنها اینستاگرام، بلکه تمام برنامه های گوشی فرزندتان را کنترل کنید. این برنامه پس از نصب بر روی گوشی فرزند کاملا پنهان می شود و فرزند شما از وجود آن مطلع نخواهد شد. با این برنامه شما می توانید بر تمام چت ها و دایرکت های اینستاگرام نظارت کنید. می توانید تمام دوستان فرزندتان را در اینستاگرام بشناسید و از مناسب بودن دوستی آن ها مطمئن شوید.

علاوه بر این با نصب نرم افزار مراقبت از خانواده فمیلی سیف می توانید به امکانات زیر دست پیدا کنید:

  • موقعیت یابی لحظه به لحظه فرزند با استفاده از قابلیت gps گوشی
  • گزارش کامل از لیست تماس ها و پیامک ها
  •  امکان بررسی عملکرد فرزند در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام، فیسبوک و سایر برنامه
  • پیام های کاربر در پیام رسان هایی از جمله تلگرام، واتساپ و سایر اپلیکیشن های پیام رسان
  • دسترسی به لیست مخاطبان
  • و…
نرم افزار کنترل اینستاگرام فمیلی سیف
نرم افزار کنترل اینستاگرام فمیلی سیف جهت شناخت دوستان و ارتباطات فرزند در فضای مجازی

فمیلی سیف علاوه بر امکانات فوق العاده ای که برای نظارت بر اینستاگرام و سایر برنامه ها در اختیارتان قرار می دهد دارای پشتیبانی بسیار خوب برای رفع مشکلات شما می باشد. همچنین قیمت مناسب آن در برابر امکاناتی که ارائه می دهد از مزایای آن به حساب می آید.

مراحل استفاده از نرم افزار فمیلی سیف چیست؟

برای فعال شدن این برنامه ابتدا لازم است که از طریق سایت اقدام به خرید این برنامه نمائید. پس از آن کافی است تا به مدت یک دقیقه یا کمتر گوشی فرزندتان را در اختیار بگیرید. برنامه فمیلی سیف پس از نصب بر روی گوشی فرزند پنهان می شود. بعد از آن با ورود به سامانه از طریق گوشی یا کامپیوتر می توانید بر روی او به صورت آنلاین نظارت کنید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *