[smartslider3 slider="2"]

ساخت لوکیشن جعلی با نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن (Android و ios)

نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن اندروید و آی او اس

نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن برنامه کاربردی است که با آن می توانید لوکیشن واقعی تان را پنهان نگه دارید. این برنامه برای خرید فایل های pdf و دوره های آموزشی آنلاین خارجی، خرید بازی، شوخی کردن با دوستان در شبکه های اجتماعی و… کاربرد دارد.

در این مقاله ما دو نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن در اندروید و آیفون را معرفی می کنیم. همچنین طرز استفاده از این برنامه ها را نیز آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

کاربردهای نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن

نرم افزارهای زیادی از قابلیت جی پی اس گوشی استفاده می کنند. این برنامه ها با کسب دسترسی GPS می توانند موقعیت مکانی شما را تشخیص دهند. اما گاهی کاربران دوست دارند موقعیت جغرافیایی و مکانی غیر واقعی و جعلی داشته باشند.

برای مثال شاید نیاز به برنامه و اپلیکیشن ویژه ای دارید که در منطقه و یا کشور شما فعال نمی باشد. یا اینکه می خواهید مقاله یا فایل آموزشی را از وب سایتی بخرید که بنا به تحریم، به شما امکان دسترسی نمی دهد. در این شرایط می توانید با ترفند های ویژه کاری کنید که گوشی تان منطقه جغرافیایی شما را مکان دیگری نشان دهد. دلیل دیگر برای Fake نشان دادن موقعیت جغرافیایی در GPS، جلوگیری از ردیابی گوشی برای حفظ حریم شخصی شما می باشد.

هنگام گذاشتن پست در اینستاگرام می توانید لوکیشن پستتان را منتشر کنید. ممکن است بخواهید با دوستانتان شوخی کرده و پستی منتشر کنید و یک موقعیت جعلی را در پستتان ثبت کنید. امکان ارسال لوکیشن فیک در واتساپ و تلگرام نیز وجود دارد، اما با استفاده از نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن می توانید آزادانه تر موقعیت مکانی تان را مخفی کنید.

افرادی که بازی های آنلاین انجام می دهند می دانند که بنا به تحریم ها امکان خرید برخی بازی های کامپیوتری و موبایل برای کاربران ایرانی وجود ندارد. نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن برای بازی های وابسته به لوکیشن کاملاً مناسب است.

برخی شبکه های اجتماعی بر اساس لوکیشن شما، پیشنهادهایی برای دوستی به شما نشان می دهند. می توانید با کمک نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن، موقعیت خود را در شبکه های اجتماعی تغییر دهید. از این طریق می توانید دوستانی در سراسر دنیا پیدا کنید.

معرفی نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Fake GPS Location (اندروید)

Fake GPS Location نام یک اپلیکیشن جی پی اس جعلی اندروید می باشد که توسط evezzon توسعه یافته است. این برنامه با ثبت یک موقعیت مکانی جعلی دسترسی هر گونه برنامه و یا وبسایت را به موقعیت واقعی شما قطع کرده و کمک می کند تا به صورت کاملا ناشناس به فعالیت های مهم و ضروری خود ادامه دهید.

Fake GPS Location سه حالت مختلف را در اختیارتان قرار می دهد که متناسب با نیاز خود قادرید از هر کدامشان استفاده کنید. یکی از محبوب ترین حالت های موجود جوی استیک نام دارد که کمک می کند موقعیت شما در جهات مختلف حرکت کند و هر گونه شک را در رابطه با جعلی بودن موقعیت مکانی برطرف کند.

محیط نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Fake GPS Location
محیط اپلیکیشن Fake GPS Location

 مراحل ساخت موقعیت فیک با Fake GPS Location

برای استفاده از نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Fake GPS Location ، ابتدا جدیدترین نسخه برنامه Fake GPS Location را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید. پس از نصب برنامه، از شما درخواست می شود که به گزینه های توسعه دهنده و یا Developer گوشی تان دسترسی پیدا کرده و آنها را برای استفاده برنامه لوکیشن فیک، تنظیم و آماده کنید.

حال به تنظیمات گوشی مراجعه کرده و Allow Mock Locations گوشی را فعال کنید. برای فعال کردن Allow Mock Locations گام های زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات (Settings) گوشی شوید.
  • در صفحه اصلی تنظیمات، گزینه Additional Settings را انتخاب کرده و در صفحه باز شده گزینه Developer Options را انتخاب کنید.
مراحل ساخت فیک لوکیشن با نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Fake GPS Location (اندروید)
در تنظیمات گوشی گزینه Developer Options را انتخاب کنید.
  • صفحه Developer Options را به سمت پایین پیمایش کنید تا به گزینه Select Mock Location برسید. در این صفحه برنامه فیک لوکیشنتان را انتخاب کنید.
مراحل ساخت فیک لوکیشن با نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Fake GPS Location (اندروید) 2

نکته: ممکن است با توجه به مدل گوشی اندرویدی تان گزینه Developer Options را از مسیر معرفی شده پیدا نکنید. در این حالت در صفحه اصلی تنظیمات گوشی و در کادر جستجو، کلمه Developer Options را جستجو کنید. اگر گزینه Developer Options را در منوی تنظیمات دستگاه اندرویدی خود پیدا نکردید باید مراحل زیر را طی کنید تا این گزینه نمایان شود:

  • وارد صفحه Settings گوشی شوید.
  • گزینه About Phone را لمس کنید.
  • چند بار پیاپی گزینه Build Number را لمس کنید تا عبارتی بر روی نمایشگر دستگاه ضمیمه شود.
  • بار دیگر به منوی Settings مراجعه کنید. حالا مشاهده می کنید که گزینه Developer Options به این بخش اضافه شده است.

معرفی نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Tenorshare iAnyGo (آیفون)

نرم افزارهای تغییر دهنده لوکیشن GPS زیادی برای iPhone و سایر دستگاه های iOS وجود دارند که یکی از بهترین آن ها Tenorshare iAnyGo می باشد. با استفاده از این برنامه می توانند موقعیت مکانی تان را به راحتی تغییر دهید. این برنامه علاوه بر تغییر فیک موقعیت مکانی، می تواند همزمان با حرکات نیز، لوکیشن را تغییر دهد و جابه جایی ها را نسبت به مختصات جغرافیایی جدیدتان محاسبه کند.

حتی زمانی که آیفون یا آیپد شما در هر اپلیکیشنی نظیر اینستاگرام، واتساپ و یا غیره، نیاز به موقعیت مکانی داشته باشد، با این برنامه می توانید منطقه یا محل زندگی خود را جعل کنید.

ساخت موقعیت فیک با Tenorshare iAnyGo

برای استفاده از برنامه Tenorshare iAnyGo جهت ساخت لوکیشن جعلی، مراحل زیر را طی کنید:

  • آخرین نسخه برنامه Tenorshare iAnyGo را از سایت اصلی برنامه و یا از اپ استور دانلود کرده و نصب کنید.
  • برنامه را باز کنید و حالت Change Location را برای ورود به نقشه انتخاب کنید.
کار با نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Tenorshare iAnyGo
  • گوشی تان را با کابل به کامپیوتر وصل کنید.
کار با نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Tenorshare iAnyGo 2
  • مکان مدنظرتان را از روی نقشه انتخاب کرده و کلید تایید را بزنید.
کار با نرم افزار تغییر دهنده لوکیشن Tenorshare iAnyGo 3

به محض انجام این مرحله، لوکیشن جعلی ساخته می شود و لوکیشن دستگاه iOS شما به محلی که انتخاب کرده اید تغییر می کند.

جمع بندی

در این مقاله کاربردهای استفاده از نرم افزار فیک لوکیشن را توضیح دادیم. همچنین نرم افزار اندروید و آی او اس حرفه ای برای انجام این کار معرفی کردیم. شما می توانید از این برنامه ها برای تغییر لوکیشنتان استفاده کنید.

اگر می خواهید نرم افزارهای دیگری در این زمینه را تجربه کنید ما به شما برنامه های Wondershare، iMyFone AnyTo و EaseUS MobiAnyGo را برای آیفون و Fake Location Spoofer و GPS Emulator را برای اندروید پیشنهاد می کنیم. این برنامه ها جزو محبوب ترین برنامه های فیک لوکیشن سال 2022 معرفی شده اند.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *