[smartslider3 slider="2"]

چگونه می توان میکروفون گوشی را از راه دور روشن کرد؟

آموزش روشن کردن میکرفن گوشی از راه دور

گوش کردن به مکالمات تلفنی دیگران، با استفاده از برنامه های روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور امکان پذیر است. نرم افزارهای زیادی به این شکل برای نظارت بر دستگاه های آیفون یا اندروید توسعه داده شده اند. در این مقاله، با معرفی معروف ترین نرم افزارهای شنود تلفن همراه اندروید، به شما توضیح می دهیم که چطور امکان روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور وجود دارد.

معرفی 4 مورد از معروف ترین نرم افزارهای روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور

1. Blurspy

معرفی اپلیکیشن Blurspy جهت روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور

Blurspy یکی از قدرتمندترین برنامه های جاسوسی میکروفون از راه دور است. از این برنامه می توان برای روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور و گوش دادن به تماس های ضبط شده آنها به صورت آنلاین استفاده کرد. Blurspy به ویژگی های استثنایی بی شماری مانند ضبط فراگیر و ردیابی مکان مجهز است که آن را به یک برنامه جاسوسی میکروفون اندرویدی فوق العاده تبدیل می کند.

2. TTspy

معرفی برنامه TTspy

TTspy یکی دیگر از بهترین برنامه های جاسوسی میکروفون از راه دور است. با استفاده از این برنامه می توانید میکروفون تلفن همراه را از راه دور باز کنید و تمام صداهای اطراف را گوش دهید و ضبط کنید. TTspy ادعا می کند که اگر این برنامه کارایی لازم را برای شما را نداشت، مبلغ دریافتی را به صورت کامل به شما بازمی گرداند. این ضمانت بازگشت وجه، TTspy را به یک برنامه جاسوسی میکروفون تلفن همراه برجسته تبدیل کرده است.

3. TheOneSpy

برنامه TheOneSpy جهت روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور

TheOneSpy انتخاب خوبی برای ضبط تماس های تلفنی زنده در سیستم عامل اندروید، صرفه جویی در وب و پیگیری گزارش تماس ها با مهر زمانی کامل است. با استفاده از این برنامه برای روشن کردن میکروفون از راه دور گوشی ها، به جیلبریک آیفون یا روت کردن دستگاه اندروید نیاز ندارید. برنامه TheOneSpy علاوه بر اندروید و ios، برای ویندوز و مک هم با همان کیفیت قابل اجرا است.

4. روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور با برنامه KidsGuard Pro

KidsGuard Pro، بهترین برنامه برای روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور
KidsGuard Pro، بهترین برنامه برای روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور

KidsGuard Pro یک برنامه جاسوسی میکروفون اندروید کامل و ایمن است. میلیون ها کاربر و بسیاری از سایت های حرفه ای حوزه تکنولوژی از این برنامه استفاده می کنند. اگر کسی بخواهد همه چیز را در مورد برخی افراد بداند و با هک کردن میکروفون تلفن یا گرفتن اسکرین شات مخفیانه به مکالمات تماس آنها گوش دهد، KidsGuard Pro گزینه بسیار خوبی است. زیرا متعهد می شود که امنیت کاربر را صد در صد حفظ کند و فعالیت خود را بدون هیچ گونه شناسایی انجام دهد. علاوه بر این، به دلیل رابط کاربری بصری این برنامه، تمام اقدامات را می توان با چند کلیک ساده انجام داد.

باید توجه داشته باشید که این برنامه ها صد در صد کامل نیستند و ممکن است دچار ایراد شوند و در نهایت خطاهایی غیرقابل چشم پوشی ایجاد کنند. برخی از این برنامه ها 100٪ در تلفن مورد نظر نامرئی نمی شوند. در نتیجه ممکن است کاربر گوشی که مورد حمله واقع شده است متوجه این موضوع شود.

گاهی اوقات این برنامه ها به دلایل مختلفی نمی توانند فعال شوند و ممکن است هکر جزئیات یک تماس مهم را از دست بدهی. برخی از فایل های ضبط شده به دلیل ایراد در پشتیبانی از برنامه، بدون صدا هستند یا صدای ضعیفی دارند.

ایرادهای مطرح شده به ندرت در برنامه KidsGuard Pro ایجاد می شود. پس این برنامه یک رقیب بسیار خوب برای سایر برنامه های روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور محسوب می شود. در ادامه قصد داریم تا روش فعال کردن و استفاده از KidsGuard Pro را به شما آموزش دهیم.

چطور فقط در 5 دقیقه میکروفون تلفن همراه را از راه دور فعال کنیم؟

  1. ابتدا یک حساب کاربری با یک ایمیل معتبر ایجاد کنید. سپس لایسنس پنل مدیریت اندروید را خریداری کنید.
  2. برای دریافت لینک دانلود، با استفاده از مرورگر گوشی مورد نظر به آدرس اینترنتی www.clevguard.net مراجعه کنید. فایل های دانلود شده را باز کنید تا نصب طبق برنامه جادوگر روی صفحه شروع شود.
  3. پس از اتمام نصب، نماد برنامه از دستگاه مورد نظر ناپدید می شود تا از به دام افتادن شما جلوگیری شود. حالا می توانید وارد داشبورد KidsGuard Pro شوید تا تمام داده های جمع آوری شده را بررسی کنید.
مراحل اجرا و استفاده از KidsGuard Pro

نکات مهم هنگام استفاده از برنامه KidsGuard Pro

  • فعال کردن خودکار میکروفون: نیازی نیست هر بار که تلفن با مورد نظر تماسی برقرار می شود برنامه را فعال کنید. این برنامه برای روشن کردن میکروفون و ضبط خودکار تماس گوشی مورد نظر برنامه ریزی می شود. در نتیجه هر زمان که فرصت داشتید می توانید به تماس های ضبط شده گوش دهید.
  • قابل تشخیص نبودن برنامه: این مورد یک ویژگی مهم محسوب می شود. این برنامه پس از نصب روی گوشی مورد نظر، بدون اطلاع رسانی و مخفیانه در پس زمینه کار می کند. با ناپدید شدن آیکون برنامه از صفحه اصلی گوشی، دیگر کسی متوجه وجود این برنامه نخواهد شد و شما از خطر لو رفتن در امان می مانید.
  • راه اندازی سریع: به عنوان یک تازه کار، به راحتی می توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با استفاده از رابط کاربری گرافیکی خود، به شما کمک می کند تا بدون هیچ دانش اولیه ای، به آسانی مراحل کنترل گوشی دیگری را پیش ببرید.
  • نظارت از راه دور: پس از نصب برنامه روی تلفن، دیگر نیازی به دسترسی به گوشی مورد نظر نخواهید داشت. با استفاده از یک پنل مدیریتی کاملاً مبتنی بر وب، از راه دور و از طریق هر دستگاهی می توانید مانیتورینگ خود را شروع کنید.
  • راه حل جامع: این برنامه بیش از 30 قابلیت جاسوسی دارد که می تواند تمام جزئیات تلفن مورد نظر را نشان دهد. علاوه بر هک کردن میکروفون، می توان شبکه های اجتماعی گوشی مورد نظر را کنترل کرد، گزارش تماس ها را بررسی نموده و موقعیت مکانی را ردیابی کرد.

چرا به یک نرم افزار برای روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور نیاز دارید؟

حتی بهترین بچه ها هم ممکن است به دلیل قرار گرفتن میان دوستان و همسالان ناباب، دچار خطا شده و به اصطلاح از راه به در شوند. پس برای والدین مهم است که فرزندشان را با کمک یک برنامه زیر نظر داشته باشند.

در چنین شرایطی، شما به یک برنامه برای نظارت بر گوشی آیفون یا اندروید نیاز دارید. برای بررسی اینکه آیا فرزند شما صادق است یا خیر، باید از بهترین برنامه های روشن کردن میکروفون از راه دور استفاده کنید، برنامه هایی که نه تنها هزینه گزافی ندارند؛ بلکه از امنیتی بالایی برخوردار هستند.

جمع بندی

گاهی اوقات، استفاده از یک برنامه جاسوسی میکروفون از راه دور ضروری است و شما می توانید از مزایای آن برای کشف حقایق بسیاری استفاده کنید. در این مقاله دلایل استفاده از چنین برنامه ای را بررسی کردیم. همچنین با معرفی 4 مورد از بهترین نرم افزارهای روشن کردن میکروفون گوشی از راه دور، تلاش کردیم تا دید شما را از میان صدها برنامه معتبر و غیرمعتبر محدود کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. در نهایت روش استفاده از برنامه KidsGuard Pro را به عنوان یکی از کامل ترین و کارآمدترین برنامه های موجود، بررسی کردیم.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *