[smartslider3 slider="2"]

آموزش خروج از تلگرام وب و Log Out شدن از آن

آموزش Log Out و خروج از تلگرام وب

اگر تلگرام خود را روی سیستم فرد دیگری باز کرده باشید یا سیستمی که با آن کار می کنید در دسترس افراد دیگری هم هست، احتمالاً ترجیح می دهید بعد از هر بار استفاده از تلگرام وب، از آن خارج شوید تا اطلاعات شما در دسترس دیگران قرار نگیرد. خروج از تلگرام وب برای بالا بردن حریم خصوصی و حفظ امنیت اطلاعات شخصی تان یک ضرورت محسوب می شود.

در ادامه با بررسی برخی از تفاوت های تلگرام وب و نسخه موبایل به شما آموزش می دهیم که چطور از تلگرام نسخه وب Log out کنید.

برخی از تفاوت های تلگرام وب و تلگرام نسخه موبایل

تلگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای کاربران گوشی های هوشمند است. این برنامه یک سرویس پیام رسان فوری است که  روی پلتفرم های مختلف مانند اندروید، iOS، ویندوز، macOS و لینوکس قابل اجرا است. تلگرام به شما کمک می کند تا پیام ها، عکس ها، فیلم ها و فایل های خود را سریع و به صورت رایگان برای دوستان تان ارسال کنید. شما همچنین می توانید بدون نیاز به نصب و تنها با استفاده از مرورگر خود، از نسخه تلگرام وب استفاده کنید. اما نسخه وب تلگرام چه تفاوتی با نسخه موبایلی این برنامه دارد؟

نحوه شروع چت

  • موبایل: برای شروع مکالمه کافی است پس از لمس آیکون مداد در پایین و سمت راست صفحه اصلی، یک مخاطب یا گروه را برای شروع چت انتخاب کنید.
  • وب: برای شروع مکالمه از طریق تلگرام وب می توانید روی منوی سه خط در گوشه بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید و سپس نام مخاطب را انتخاب کنید.

ویژگی های چت

  • موبایل: منوی حذف و تاریخچه چت در بخشی با نماد سه نقطه در سمت راست صفحه قرار گرفته و امکان استفاده از سکرت چت (secret chat) وجود دارد. همچنین می توانید پس زمینه چت را تغییر دهید.
  • وب: فقط می توانید یا به مکالمه و ارسال فایل ادامه دهید یا چت ها را حذف کنید. در این نسخه امکان استفاده از سکرت چت (secret chat) وجود ندارد و نمی توانید تصویر پس زمینه را تغییر دهید.

خروج از تلگرام وب به آسانی

تلگرام وب امکاناتی مانند ارسال و دریافت متن، فایل، عکس، ایموجی، استیکر، مخاطبین، فایل های صوتی و اسناد در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از مهم ترین بخش های کارکردن با هر پیام رسانی این است که بدانید در مواقع ضروری، چطور از اکانت خود خارج شوید. در ادامه به شما آموزش می دهیم که به آسانی و در 5 مرحله از تلگرام وب Log out کنید.

قبل از هر کاری ابتدا وارد صفحه تلگرام وب شوید. دقت داشته باشید که برای استفاده از تلگرام نسخه وب، باید فیلتر شکن داشته باشید. همچنین می توانید از افزونه VPN مرورگر نیز استفاده کنید.

  • مرحله اول: روی نماد منو که در بالا سمت چپ صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
مراحل خروج از تلگرام وب مرحله 1
روی نماد منو مطابق تصویر کلیک کنید.
  • مرحله دوم: در منو باز شده روی گزینه Settings کلیک کنید.
مرحله دوم خروج از تلگرام وب - وارد شدن به تنظیمات برنامه
مطابق تصویر بر روی گزینه Settings کلیک کنید.
  • مرحله سوم: ابتدا نمی توانید گزینه خروج یا Log out را ببینید و باید صفحه را به پایین اسکرول کنید.
مرحله سوم خروج از تلگرام وب - پیمایش صفحه به سمت پایین
صفحه را به سمت پایین پیمایش کنید.
  • مرحله چهارم: حالا کافی است روی گزینه آبی رنگ Log out کلیک کنید.
مرحله 4 خروج از تلگرام وب - کلیک روی لاگ اوت
برای خروج از تلگرام وب روی گزینه Log out کلیک کنید.
  • مرحله پنجم: پیامی مبنی بر اینکه “آیا از خروج از تلگرام وب مطمئن هستید؟” برای شما نمایش داده می شود، دوباره روی گزینه خروج یا LOG OUT کلیک کنید تا به طور کامل از اکانت خود در تلگرام وب خارج شوید.
تایید خروج از حساب
تایید خروج از حساب

سخن پایانی

اگر فقط بعضی اوقات می خواهید با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر تلگرام خود را چک کنید و علاقه ای به نصب نسخه PC تلگرام ندارید، بهترین انتخاب برای شما استفاده از نسخه تلگرام وب است. در این صورت شما فقط به یک مرورگر برای چک کردن سریع پیام هایتان نیاز دارید و پس از اتمام کار می توانید به آسانی طبق مراحل گفته شده از اکانت تلگرام خود خارج شوید.

مسیر طی شده به صورت خلاصه Menu >> Settings >> Log out >> LOG OUT می باشد.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *