[smartslider3 slider="2"]

معرفی بهترین برنامه های مسدود سازی تبلیغات در اندروید

معرفی بهترین برنامه مسدودسازی تبلیغات

سازندگان وب سایت ها و اپلیکیشن های رایگان، برای کسب درآمد، تبلیغات و پاپ اپ ها را در برنامه های خود جای می دهند. تعداد این تبلیغات در برخی برنامه ها آن قدر زیاد است که برای کاربر اذیت کننده است. برنامه مسدود سازی تبلیغات در این موارد می تواند به شما کمک کند.

برنامه مسدود سازی تبلیغات به فیلتر کردن محتوا از برنامه هایی همچون YouTube ،Chrome، انواع بازی ها و… می پردازد. این برنامه در کنار بلاک کردن تبلیغات، مزایای دیگری همچون حفاظت از حریم خصوصی، افزایش سرعت دانلود، کم کردن مصرف باتری و… نیز دارد. در این مقاله چند مورد از بهترین اپلیکیشن های ضد تبلیغ مخصوص اندروید را معرفی می کنیم تا با کمک آن بتوانید به تبلیغات آزاردهنده ای که از برنامه های مختلف دریافت می کنید پایان دهید. با ما همراه باشید.

لیست بهترین برنامه های مسدود سازی تبلیغات

برنامه های مسدودسازی تبلیغ زیادی ارائه شده اند که در ادامه، ما به شما لیستی از بهترین برنامه ها در این زمینه را معرفی می کنیم. به دلیل کارایی این اپلیکیشن ها در مسدود سازی تبلیغات، گوگل پلی گاها این برنامه ها را از برنامه خود حذف می کند. در این شرایط بهتر است برای دانلود برنامه ها به سایت اصلی خود برنامه مراجعه کنید.

نرم افزار AdGuard

یکی از بهترین اپلیکیشن های حذف تبلیغات در سیستم عامل اندروید برنامه AdGuard می باشد. AdGuard بیش تر با ارائه خدمات پروکسی HTTP و VPN بین کاربران اندرویدی معروفیت دارد. اما نرم افزار حذف تبلیغات آن هم یکی از بهترین برنامه های مسدودسازی تبلیغات و پاپ اپ های اندرویدی است. برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به روت کردن گوشی اندرویدی تان ندارید.

برای دانلود و نصب برنامه مسدود سازی تبلیغات AdGuard به وب سایت نرم افزار AdGuard مراجعه کنید. برای مسدود کردن تبلیغات HTTPS ، به Settings رفته سپس به HTTPS Filtering بروید و آن را روشن کنید. همچنین با مراجعه به تنظیمات می توانید فیلترهایی را تنظیم کنید که کنترل کامل روی adblocking در دستگاه شما داشته باشد.

از دیگر مزیت های مهم نرم افزار AdGuard می توانیم به صرفه جویی در ترافیک، محافظت از حریم خصوصی و ذخیره اینترنت و باتری گوشی اشاره کنیم.

برنامه مسدودسازی تبلیغات Adguard
AdGuard AD Blocker بهترین برنامه مسدودسازی تبلیغات اندرویدی می باشد.

برنامه مسدود سازی تبلیغات Adclear Content Blocker

یکی دیگر از برنامه های محبوب در زمینه فیلتر کردن تبلیغات اندرویدی نرم افزار Adclear می باشد. این برنامه یک VPN روی دستگاه شما ایجاد می کند تا قبل از اینکه ترافیک تبلیغات در وب سایت ها یا برنامه ها به شما برسد، آن را فیلتر کند. بعد از دانلود Adclear از گوگل پلی می توانید از آن برای مسدود کردن تبلیغات مزاحم بازی ها و برنامه ها در تبلت و گوشی های اندرویدی استفاده کنید. همچنین این برنامه توانایی حذف تبلیغات رمزنگاری شده را نیز دارد.

از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به مواردی چون بی نیاز بودن به روت دستگاه، افزایش بارگزاری سایت ها و وبلاگ ها با حذف تبلیغات، محیط کاربری ساده با پشتیبانی از زبان های زنده دنیا، پشتیبانی از چند مرورگر، امکان قرار دادن برنامه های مدنظر در لیست مسدودکننده و… اشاره کرد.

محیط برنامه مسدودسازی تبلیغات Adclear
Adclear یکی از بهترین برنامه های فیلتر کردن تبلیغات بدون نیاز به روت کردن گوشی است که توسط توسعه دهندگان XDA ساخته شده است.

برنامه Blokada Slim

یکی دیگر از برنامه های حذف تبلیغات اندرویدی که تعداد نصب بالایی دارد برنامه Blokada می باشد. با دانلود Blokada از گوگل پلی می توانید تمام تبلیغات از طرف تمامی برنامه ها، مرورگرها و وب سایت های اینترنتی را بلاک کنید. با مراجعه به بخش آدرس های بلاک شده می توانید به آمار تبلیغات مسدود شده توسط برنامه را دست پیدا کنید.

از ویژگی ها و امکانات مهم اپلیکیشن Blokada در اندروید، فضای کاربری آسان و کاربرپسند، فعالیت هم به صورت اینترنت موبایل و هم به صورت اتصال به وای فای و سرعت بالای این برنامه می باشد.

محیط برنامه مسدودسازی تبلیغات Blokada
محیط برنامه مسدودسازی تبلیغات Blokada

مرورگر Free Adblocker Browser

اگر به دنبال یک مرورگر مطمئن و رایگان هستید که بتواند جلوی تبلیغات وب سایت ها را بگیرد، مرورگر Free Adblocker Browser گزینه مناسبی است. مرورگرAdblocker می تواند انواع تبلیغات را که شامل بنرها، تبلیغات ویدیویی و پنجره های بازشو، تبلیغات متنی و بسیاری موارد دیگر است، مسدود کند.

این برنامه با غیرفعال کردن تبلیغات بنری، فایل های فلش، تبلیغات قبل از پخش فایل های ویدئویی و همچنین تبلیغات پاپ آپ، علاوه در صرفه جویی در مصرف باتری، باعث کاهش مصرف حجم دیتا و داده اینترنت شما خواهد شد. این ویژگی ها همراه با رایگان بودن مرورگر، این نرم افزار را به عنوان جایگزینی عالی برای سایر مرورگرهای اینترنتی اندروید می کند.

سرعت بالا در جستجو، صرفه جویی در مصرف داده و باتری، امنیت در جستجو، مسدود کردن انواع تبلیغات مزاحم اینترنتی (بنر، پاپ آپ، تبلیغات قبل از پخش فایل های ویدئویی) و مسدودسازی تبلیغات کوکی ها مهم ترین ویژگی های نرم افزار می باشند. Free Adblocker Browser علاوه بر حذف تبلیغات، شما را همچنین از خطراتی مانند فیشینگ، بد افزارها و ویروس ها نیز محافظت می کند.

اگر می خواهید ببینید که چه تعداد تبلیغاتی مسدود شده است ، کافیست روی Shield ضربه بزنید تا در گوشه پایین سمت چپ ببینید که چه تعداد از تبلیغات برنامه مسدود شده است.

اگر به دنبال یک مرورگر ضد تبلیغات مناسب دیگر در سیستم عامل اندروید می گردید مرورگر CM Browser می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته دقت کنید که مسدودکننده تبلیغات مرورگر تنها به بلاک کردن تبلیغات وب سایت ها می پردازد. برای حذف پیامک های تبلیغاتی یا تبلیغات برنامه ها باید از نرم افزارهای دیگری استفاده کنید.

محیط برنامه FAB
محیط برنامه مرورگر FAB Adblocker

مسدود کردن تبلیغات و پاپ آپ در کروم

اگر از تبلیغات و پاپ اپ مرورگر chrome خسته شده اید و قصد بلاک کردن تبلیغات در کروم و فایرفاکس را دارید، به مقاله لینک شده مراجعه کنید تا آموزش کامل این کار را دریافت کنید. به طور خلاصه برای مسدود سازی تبلیغات کروم باید وارد تنظیمات chrome شده و از بالای صفحه وارد پروفایل مرورگر خود شوید. در صفحه پروفایل، گزینه Site settings را انتخاب کنید تا وارد صفحه ای با همین نام شوید. در صفحه تنظیمات سایت گزینه Pop-ups and redirects و همچنین Ads را به حالت Blocked در بیاورید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *