[smartslider3 slider="2"]

معرفی 10 مورد از بهترین آنتی ویروس های جدید و مطمئن برای گوشی

معرفی بهترین آنتی ویروس های اندرویدی سال 2022

ویروس و بدافزارها از مهم ترین خطرات و مشکلاتی هستند که می توانند برای کاربران موبایل و سایر دستگاه های هوشمند مشکل ایجاد کنند. ویروس ها می توانند از طریق اتصالات سخت افزاری، نرم افزار مخرب و یا حتی وب سایت ها به گوشی شما منتقل شوند. برای جلوگیری از آسیب های ویروس، از جمله کاهش سرعت، هک گوشی یا قفل شدن گوشی، باید از برنامه های آنتی ویروس گوشی کمک بگیرید.

آنتی ویروس به عنوان یک سد دفاعی از گوشی شما در برابر ویروس دفاع می کند. اگر گوشی تان را به سخت افزاری از جمله فلش و کامپیوتر وصل کنید، یا اینکه بخواهید فایلی را دانلود کنید که حاوی کد مخرب است، آنتی ویروس از این موضوع جلوگیری می کند. همچنین آنتی ویروس ها با اسکن فایل های گوشی، فایل های مشکوک و مخرب را تشخیص داده و شما را از وجود آن مطلع می کنند. سپس فایل را از گوشی حذف کرده و گوشی را به وضعیت ایمن می برند.

البته به این نکته توجه داشته باشید که یک آنتی ویروس غیر معتبر، نه تنها نمی تواند در امنیت موبایل شما تاثیرگذار باشد، بلکه ممکن است تاثیر کاملا عکس داشته و امنیت گوشی شما را کم تر کند. در این مقاله لیستی از بهترین آنتی ویروس های موبایلی را معرفی کرده ایم. اگر به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن برای گوشی اندرویدی تان هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

Norton anti-Virus

Norton-Mobile-Security ANTIVIRUS

یکی از بهترین آنتی ویروس های گوشی Norton Anti Virus می باشد. این برنامه 5 لایه محافظتی بر روی گوشی شما ایجاد می کند که نشان دهنده سطح امنیت بالای آن است.

امکان اسکن بلوتوث، حفظ حریم خصوصی کاربر در برابر حملات سایبری، اسکن فایل های ناشناس و شناسایی خودکار فایل های مخرب، گزارش از سایت های بازدید شده و مدیریت پهنای باند اینترنت از مهم ترین ویژگی های این برنامه می باشد.

این اپلیکیشن تا حد زیادی حملات فیشینگ را تشخیص می دهد و اطلاعات و برنامه های شما را در برابر کلاهبرداری های اینترنتی محافظت می کند. آنتی ویروس Norton حافظه داخلی و کارت SD گوشی را آنالیز می کند و فایل های مخرب را حذف می کند. این برنامه فضای کمی از Ram گوشی را به خودش مشغول می کند و سرعت اندروید گوشی را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

آنتی ویروس گوشی Kaspersky

آنتی ویروس گوشی اندروید kaspersky

کسپراسکای از معروف ترین و قدیمی ترین آنتی ویروس هایی می باشد که برای سیستم عامل های مختلفی از جمله ویندوز و اندروید توسعه یافته است. این اپلیکیشن مجهز به کنترل وب و کنترل دستگاه های متصل شده به گوشی می باشد. قطع سریع بدافزارها، نابودی روت کیت ها، محافظت از گوشی در برابر حملات انواع هکرها و آسیب های اینترنتی و همچنین بالا بردن امنیت اطلاعات بانکی و خریدهای آنلاین از ویژگی های مهم این آنتی ویروس گوشی می باشد.

Avira Antivirus

آنتی ویروس Avira

شرکت آویرا از قدرتمندترین شرکت های دنیا در زمینه ارائه محصولات امنیتی می باشد. آنتی ویروس اندرویدی این کمپانی با نام Avira Antivirus در حال حاضر یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس های اندرویدی می باشد.

این برنامه باتری بسیار کمی مصرف می کند و منابع زیادی را درگیر خودش نمی کند. قابلیت رمزگذاری فایل ها و مدیریت عالی ترافیک شبکه ویژگی های کاربردی این برنامه در کنار حفظ امنیت اطلاعات و حذف فایل های مخرب از گوشی می باشد.

ESET NOD 32

معرفی NOD32

شرکت ESET با نزدیک 30 سال سابقه در زمینه حفاظت از سیستم عامل ها، یکی دیگر از قدرتمندترین و معروف ترین برندهای ساخت اپلیکیشن آنتی ویروس و برنامه های امنیتی گوشی می باشد. علاوه بر قابلیت حذف ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها، کرم ها و جاسوس افزارها، از مهم ترین قابلیت های آنتی ویروس ESET می توان به مواردی از جمله امکان استفاده از اسکنر ابری، اسکن فوری حافظه های جانبی و ارائه راهکار حفاظتی به منظور جلوگیری از آسیب های بدافزارها اشاره کرد.

آنتی ویروس گوشی Bitdefender

معرفی آنتی ویروس گوشی رایگان Bitdefender

آنتی ویروس بیت دفندر با قابلیت های شاخصی که دارد جزو پرطرفدارترین آنتی ویروس های دنیا معرفی می شود. ورژن اندرویدی این گوشی سد حفاظتی خوبی برای محافظت از اطلاعات شما در برابر حملات و فایل های مخرب است.

این آنتی ویروس از اطلاعات بانکی شما محافظت می کند و یک خرید اینترنتی امن را به شما تضمین می دهد. ابزار ضد سرقت و کنترل از راه دور گوشی، دسترسی به شبکه وای فای، امنیت روتر و ارائه ابزارهای مفید برای کنترل فرزندان توسط والدین از ویژگی های این آنتی ویروس می باشد.

Bitdefender قدرت بالایی در تشخیص بدافزارها و حذف آن ها از گوشی دارد. این آنتی ویروس محافظ چند لایه در برابر باج افزارها است و برای انجام این کار کم ترین رم و منابع سخت افزاری گوشی را به کار می گیرد.

AVG Internet Security

معرفی AVG Internet Security

AVG Internet Security (معروف به AVG) جزو آنتی ویروس های رایگان و معتبر اندرویدی می باشد. این آنتی ویروس با دستورالعمل های آسان، گوشی شما را در برابر بسیاری از خطرات ایمن می کند. حفظ امنیت ایمیل، قابلیت رمزگذاری و حفاظت اطلاعات در خرید آنلاین از ویژگی های مهم این برنامه می باشد.

Avast Antivirus

معرفی آنتی ویروس گوشی اندرویدی aVAST

به جرات می توان گفت که آواست یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان گوشی است. این برنامه حجم بسیار کمی دارد و پردازنده را چندان به خود مشغول نمی کند.

حفظ امنیت در خرید آنلاین، ایجاد امنیت شبکه WiFi، به روز رسانی خودکار و حفاظت از اطلاعات در برابر هکرها، از ویژگی های این برنامه می باشد. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و برای استفاده از امکانات آن به هیچ وجه سردرگم نخواهید شد.

McAfee Mobile Security

معرفی McAfee Mobile Security

آنتی ویروس McAfee Mobile Security and Lock از برنامه های قدیمی امنیتی می باشد. این برنامه برای انواع سیستم عامل ارائه شده است و ورژن اندرویدی آن سطح امنیتی خوبی برای گوشی فراهم می کند. این برنامه امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات گوشی را دارد.

امکان اسکن فایل های گوشی، امکان حذف اطلاعات از راه دور، جلوگیری از ورود انواع ویروس ها و باج افزارها به گوشی و امکان مسدود کردن پیام ها و تماس های ناخواسته از ویژگی های این برنامه می باشند.

Lookout Security and Antivirus

معرفی Lookout Security and Antivirus

از Lookout Security and Antivirus می توان به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس های اندرویدی نام برد. این برنامه عملکرد دقیقی داشته و انواع ویروس و بدافزار را از گوشی حذف می کند. همچنین با شناسایی دقیق URL های مخرب، جلوی حملات اینترنتی و حملات هکرها را می گیرد.

آنتی ویروس گوشی 360 Total Security

معرفی 360 Total Security

آنتی ویروس 360 Total Security عملکرد بسیار سریعی دارد. این برنامه به محض تشخیص خطر، وارد عمل شده و منبع خطر را از گوشی حذف می کند. اگر به دنبال یک آنتی ویروس رایگان و مفید هستید این برنامه برایتان کاربردی خواهد بود.

از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به حفاظت از حریم خصوصی، پاک کردن حافظه از فایل های ناخواسته و ضمانت امنیت خرید آنلاین اشاره کرد.

سایر آنتی ویروس های معتبر گوشی

لیستی که ارائه شد شامل بهترین آنتی ویروس های اندرویدی از دید فنی و همچنین رضایت کاربران بود. اما اگر به دنبال معرفی آنتی ویروس های بیش تری هستید، به لیست زیر توجه کنید.

  • Malwarebytes Mobile Security & Antivirus
  • Trend Micro Mobile Security & Antivirus
  • CM Security
  • F-Secure
  • AhnLab V3 Mobile Security
  • Malwarebytes
  • Sophos Mobile Security
  • APUS Security
  • G Data
  • Google Play Protect
  • Go Security
  • Virus Cleaner

جمع بندی

ویروس ها، تروجان ها، باج افزارها و… از جمله روش های نقض امنیت و نفوذ به گوشی می باشند. برای حفظ امنیت گوشی، علاوه بر رعایت نکات مهم برای جلوگیری از هک شدن گوشی، خوب است که از نرم افزارهای حفظ امنیت از جمله آنتی ویروس نیز استفاده کنیم.

در این مقاله لیستی از 10 آنتی ویروس برتر و محبوب در سال 2022 را معرفی کردیم. با دانلود یکی از این موارد و به روز رسانی آن، در کنار به روز رسانی سیستم عامل و برنامه های امنیتی سیستم عامل، می توانید امنیت اطلاعاتتان را تا حد زیادی بالا ببرید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *