[smartslider3 slider="2"]

بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی

در زمانه‌ای که ما زندگی می‌کنیم زبان انگلیسی یک زبان جهانی و بین المللی است. زبان انگلیسی امروزه دیگر تبدیل به یک مهارت شده است که همه باید آن را فراگرفته باشند. چه بهتر است که این آموزش در زمان کودکی اتفاق افتد و کودکان ما هرچه زودتر این مهارت مهم و ضروری را کسب کنند. در این مقاله به بررسی بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌پردازیم.

همانطور که بیان شد بسیاری از خانواده‌ها در کشور ما می‌خواهند که فرزنداشان در زمینه زبان انگلیسی به سطح خوبی برسد. اما آنها نمی‌خواهند که در این مورد با سختی زیادی روبرو شوند. از سوی دیگر نیز والدین بسیاری دوست دارند آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را در منزل به عهده بگیرند، اما نمی‌دانند که از کجا باید آغاز کنند.

مهم نیست که سطح انگلیسی شما به عنوان والدین عالی است یا نه. مهم‌ترین نکته این است که شما مشتاق هستید و کودک‌تان را نیز تشویق می‌کنید. با داشتن یک انگیزه و هدف مناسب می‌توان راه را هموار نمود. شما مینوانید با استفاده از برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان به بهترین صورت آنها را برای ادامه این راه آماده کنید.

برترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی

در این قسمت به بررسی بهترین برنامه های آموزش زبان برای کودکان و دانش آموزان کم سن می‌پردازیم.

Lingokids

این برنامه از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان بشمار میرود. برنامه برای کودکان بین ۲ تا ۸ سال طراحی شده است. می‌توان گفت این نرم افزار یک برنامه تعاملی آموزش است که با بازی و تمرین زبان را به کودکان آموزش می‌دهد.

این برنامه توسط متخصصان زبان آموزی کودکان طراحی شده است. علاوه بر آن موارد آموزشی آن توسط دانشگاه آکسفورد طراحی شده است و در اختیار کودکان قرار می‌گیرد. همین امر کیفیت آموزش را ارتقا خواهد داد. این برنامه هیچ تبلیغ درون اجرایی ندارد، در نتیجه هر گونه عامل حواس پرتی را برای کودک حذف می‌کند.

English for kids برنامه آموزش زبان انگلیسی

این برنامه توسط کشور بریتانیا برای کودکان زیر6 سال طراحی شده است . حتی گفته شده است برای خانواده های انگلیسی زبان نیز یک برنامه عالی برای کودکان ۲ سال است.

این برنامه به کودکان کمک می‌کند که از طریق بازی‌های هیجان انگیز بر پایه کلمات، عبارات و مهارت‌های ذهنی، زبان انگلیسی را بیاموزند. بازی‌های این برنامه از تنوع بالایی برخوردارند. در هر بازی با یک سری قواعد جدید کودک به چالش‌های جدیدی دعوت می‌شود و با انجام این چالش‌ها هر بار آموزش جدیدی بر اساس دسته بندی کلمات را امتحان خواهد نمود.

انگلیسی برای کودکان

انگلیسی برای کودکان در واقع یک بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است. کودکان یاد خواهند گرفت انگلیسی را با انجام بازی‌های جذاب بیاموزند. برنامه ترکیبی از یک برنامه‌های آموزشی و سرگرمی زبان انگلیسی است. در آن کودک به راحتی کلمات و صحبت کردن و تلفظ درست را یاد می‌گیرند.

این برنامه برای رده سنی 3 تا 12 سال طراحی شده است اما بیشتر مناسب کودکان قبل از سن مدرسه است. درس‌هایی همچون الفبا، اعداد، میوه‌ها، ریاضی و هندسه و… در آن آموزش داده می‌شوند.

انگلیسی‌ برای نو نهالان برنامه آموزش زبان انگلیسی

این برنامه کاربردی برای آموزش انگلیسی‌ طراحی شده است. در این برنامه لغات با تلفظ صحیح به کودکان آموزش داده می‌شوند. سن مناسب برای استفاده از این برنامه دوره پیش دبستانی است. برنامه در قالب بازی و سرگرمی طراحی شده است.

یکی از نقاط قوت آن بهره گیری از صدا و تصویر است. این امر کمک زیادی به یادگیری لغات برای کودک در این زمینه می‌نماید. یاد گیری تلفظ صحیح برای کودکان در مراحل  ابتدایی یادگیری بسیار مهم است لذا توصیه می‌شود که کودکان را تشویق کنید تا به تقلید از تلفظ اصلی‌ و با صدای بلند بپردازند.

اما از نقاط ضعف برنامه باید نیاز به اینترنت را بیان نمود. این برنامه برای اجرا به ارتباط اینترنتی نیاز دارد و مادامی که برنامه  در حال اجراست دستگاه خاموش نمی‌شود.

سخن آخر

در آخر باید بیان نمود که استفاده بیش از حد گوشی هوشمند و اینترنت همیشه برای کودکان خطرساز خواهد بود. از این رو شما به عنوان والدین همیشه باید این امر را در نظر داشته باشید. شما نباید از کودک خود قافل شوید و او را در دنیای مجازی تنها رها نمایید. اما از سوی دیگر امکان رصد همیشگی کودکان در همه مواقع وجود ندارد. پس راه حل چیست؟

FamilySafe یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی برای کنترل و نظارت بر وسایل هوشمند کودک است. با FamilySafe می‌توانید به راختی و حتی از راه دور بر وسایل هوشمند کودک خود نظارت داشته باشید و او را از خطرات اینترنت دور نمایید.

یک نظر ثبت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است. *